Even een vraagje en misschien weten jullie het antwoord!
korte omschrijving probleem:
na het succesvol downloaden vanaf een nieuwsserver en instaleren van een programma kregen we ineens als bureaublad een blauwe achtergrond met in het midden een geel blok met de tekst
"your computer is infected please install a virusscanner"
De virusscanner was automatisch aL geinstalleerd (mavp heette hij geloof ik)
met zo'n schattige bugs screensaver
Nou heb ik het niet zo op ineens opkomende programma's dus gelijk het programma eraf gelazerd met het gedownloadde programma en hitmapro eroverheen en bullguard geinstalleerd
nou komt het probleem!
Ik heb nog steeds die bugs screensaver en ik kan nergens mijn screensaver veranderen!
als ik op me bureablad ga staan en rechts klik zie ik maar 3 tabs
ik mis er volgens mij een paar
Weet iemand hier een oplossing voor? ik kan wel een herinstall doen maar als het op een andere manier op te lossen is ?
.
Alvast bedankt
korte omschrijving probleem:
na het succesvol downloaden vanaf een nieuwsserver en instaleren van een programma kregen we ineens als bureaublad een blauwe achtergrond met in het midden een geel blok met de tekst
"your computer is infected please install a virusscanner"
De virusscanner was automatisch aL geinstalleerd (mavp heette hij geloof ik)
met zo'n schattige bugs screensaver
Nou heb ik het niet zo op ineens opkomende programma's dus gelijk het programma eraf gelazerd met het gedownloadde programma en hitmapro eroverheen en bullguard geinstalleerd
nou komt het probleem!
Ik heb nog steeds die bugs screensaver en ik kan nergens mijn screensaver veranderen!
als ik op me bureablad ga staan en rechts klik zie ik maar 3 tabs
ik mis er volgens mij een paar
Weet iemand hier een oplossing voor? ik kan wel een herinstall doen maar als het op een andere manier op te lossen is ?
.
Alvast bedankt