Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDF] 100% Gratis PDF Editor

Pagina: 1
Acties:

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraagje,

Ondanks mijn zeer omvangrijke google-skills ben ik tot dusver nog niet een volledig gratis PDF editor tegengekomen. Tegenwoordig is er genoeg gratis te vinden en vertik ik het lichtelijk om 100$ neer te leggen voor een licentie voor 1 gebruiker (Foxit PDF Editor, PDF Converter, etc, etc) maar wil ik het toch liever legaal houden.

Er zijn 1000 en 1 trials te vinden, sommige voor een week zonder beperkingen, anders 6 maanden maar met een watermark van fabrikant na elke save. Mijn vraag is simpel, kent iemand een 100% gratis PDF editor?

Mijn dank is groot.

Verwijderd

openoffice?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Openoffice kan toch enkel PDF importen, maar niet volledig bewerken?
(import lijkt op plain tekst/image te gaan, daarna weer export naar PDF).

Ik heb enkel gewerkt met oude versie van OO, weet niet hoe nu dit werkt.

Edit: Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat het bewerken van PDF zelf (dus niet via via) allemaal onder licentie van Adobe viel, daarom ook dat foxit betaald is. Al had linux dacht ik wel een werkende versie die via Ghostscript alles heen en weer zette.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2008 16:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• nudie
PDFs maken is geen probleem. Zijn heel veel gratis PDF writers. Maar hier op kantoor hebben we een PDF editor nodig om simpel wat tekst bij de PDFs te plaatsen, niets meer, niets minder, maar dan heb je echt een PDF editor nodig.

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 21:08
PDFill PDF Tools (Free) heb ik ooit eens gebruikt om een pdf waar ik de originele bestanden niet meer van had om te zetten naar PNG en deze te bewerken en vervolgens weer te PDF'n. er zit nog wel meer in volgens mij...

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

nudie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:03:
Maar hier op kantoor hebben we
Die 100 dollar is er (afhankelijk van het uurloon) met een of enkele uurtjes werk al weer uit als het alternatief overtypen of OCR is. Het zoeken naar een gratis alternatief is misschien zelfs al duurder ;) Overigens is zorgen dat de bron geen PDF maar bewerkbaar bestand is, de mooiste route om te nemen.

De reden dat ik reageer: het is op het randje maar toch CSA => OFF

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 12-06-2008 16:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• nudie
Ja maar 20+ mensen gaan er gebruik van maken en dan is het een ander verhaal.
Pagina: 1