Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

No background in vista possible

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers.

momenteel heb ik het euvel dat na de installatie van sp1 (vista business) je geen plaatjes meer als achtergrond kan gebruiken. (soort desktop manager fout achtig iets),.

ik heb me suf gezocht met google.nl maar kan niet iets vinden.

symptonen,
  • [bij een plaatje kan je klikken op "gebruiken als windows achtergrond" totdat jer suf van wordt er gebeurd niks]
  • [desktop aanpassen aan pers. voorkeur, Normaal zie je daar de vista achtergronden als previeuw, helaas is dat niet het geval maar een "file icoontje". ] [list] [ je ziet wel de pictogrammen, menu start etc maar de achtergrond van je desktop is zwart. ] [/list]
wat is er aan de hand?
ik heb echt overal gezocht:

vinden.nl
exchange.nl

Verwijderd

Ik denk dat je het beter moet omschrijven ITQUEST

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

Nakebod

Nope.

Je zegt Vista Business, toevallig ook in een bedrijfsomgeving waar een policy via de server gepushed wordt dat je je background niet mag aanpassen? Klinkt aannemelijk.

En anders, wat ewoud0612 zegt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:22:
wat is er aan de hand?
ik heb echt overal gezocht:

vinden.nl
exchange.nl
Mja, zonder dat je ook aangeeft waarop (met welke zoektermen) je heb gezocht wordt dit een beetje glazen-bollen-tuurwerk.
En daar hebben we niet echt zin in :)

Probeer het even opnieuw, met de bovengenoemde tips in het achterhoofd en maak dan een topicstart en -titel die wel voldoet aan de Windows Clients - Policy alsjeblieft? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.