Beste Tweakers,
Momenteel heb ik met verschillende server het onderstaande probleem:
ik heb al gezocht op google.nl maar geen resultaat, voor een vraag aan microsoft moet geld betaald worden.
weten jullie soms een oplossing?
de onderstaande acties heb ik al uitgevoerd, de onderstaande melding staat in een email die de server zelf naar ons toe emailt, (normaal kun je de prestaties daarin zien).
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een fout opgetreden op de pagina die u wilt bekijken.
• Start de server opnieuw op.
• Controleer of de server functioneert en of er geen andere problemen met de computer zijn.
• De taak Controlerapporten en signalen installeren in takenlijst Controle en rapporten in Serverbeheer uitvoeren.
Momenteel heb ik met verschillende server het onderstaande probleem:
ik heb al gezocht op google.nl maar geen resultaat, voor een vraag aan microsoft moet geld betaald worden.
weten jullie soms een oplossing?
de onderstaande acties heb ik al uitgevoerd, de onderstaande melding staat in een email die de server zelf naar ons toe emailt, (normaal kun je de prestaties daarin zien).
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een fout opgetreden op de pagina die u wilt bekijken.
• Start de server opnieuw op.
• Controleer of de server functioneert en of er geen andere problemen met de computer zijn.
• De taak Controlerapporten en signalen installeren in takenlijst Controle en rapporten in Serverbeheer uitvoeren.