Toon posts:

Filmpje: radiobuis eigenbouw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vond ik elders, en wil ik jullie niet onthouden - zomaar voor de leuk, voor techneuten.
Een Fransman maakt zelf radiobuizen: http://paillard.claude.free.fr/#planchap Duurt wel 17 minuten.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ON-GE-loofelijk! Dit vind ik dus echt heel mooi om te zien! Wat een vakman! Volgens mij zijn dit soort mensen echt zeldzaam aan het worden. Ook als je kijkt naar al die machines, volgens mij heeft ie veel gewoon from sratch gemaakt.

Verwijderd

Heel knap zeg, leuk om te zien dat die man zo veel plezier heeft in zulk mooi werk. Ik wed dat hij alle apparaten die hij gebruikt ook zelf heeft gemaakt! Prachtig!

Verwijderd

Inderdaad wel érg mooi om te zien!
Vakwerk zoals je dat tegenwoordig niet veel meer ziet helaas.

Vooral de laatste halve minuut is leuk ;)

• dalus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07-2025

dalus

Firing Sparks

Ik had hem al eens eerder gezien.Het is inderdaad vakwerk en voor paar duizend euro aan apparatuur.

High Powered Madness

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

die laatste grote buis die die laat zien.... lijkt wel een rontgenbuis, wat is dat?

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 06:19
Leuk filmpje om te zien. Echter ik heb de ballen verstand buizen(versterkers). Ik ben benieuwd naar de betekenis van de grafiekjes en getalletjes die uit de test komen stromen. Wat zeggen die over de kwaliteit van de zelf gefabriceerde buizen.

Ik heb het filmpje gekeken zonder geluid. Misschien wordt met geluid mijn vraag ook wel beantwoord.

• msicaron
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-01 22:42
Omg respect... Dit is idd echt vakmanschap..

Hier iemand die het gaat proberen?? :+ :D

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

• dalus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07-2025

dalus

Firing Sparks

msicaron schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:23:
Omg respect... Dit is idd echt vakmanschap..

Hier iemand die het gaat proberen?? :+ :D
Dat kan je wel vergeten. Hij heeft er gigantisch veel tijd en geld inzitten om al zijn apparatuur bij elkaar te krijgen.

High Powered Madness

Pagina: 1