[PHP] Plugin Systeem voor MSN Bot

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
Ik vraag me het volgende af:

Is het mogelijk om voor een MSN Bot een plugin systeem te maken die elke keer je scripts automatisch refreshed?
Want anders moet je je bot een aantal keer uit en aan zetten waardoor hij dus steeds online en offline gaat.
Voor zover ik weet is het namelijk niet mogelijk om een functie te overwriten, ik weet niet of jullie hier meer over weten/ervaringen mee hebben?

EDIT: Zo ja, HOE >_>

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 21:08
1) Ja
2) Ja

http://catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

EDIT: STFW e.d. of gebruik in ieder geval mijn bovenstaande link om de volgende keer een zinnig antwoord te krijgen

[ Voor 48% gewijzigd door ikke007 op 12-06-2008 13:54 ]

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
ikke007 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:52:
1) Ja
2) Ja

http://catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

EDIT: STFW e.d. of gebruik in ieder geval mijn bovenstaande link om de volgende keer een zinnig antwoord te krijgen
Ik heb zelf al gezocht voor het overschrijven van een functie, en heb meerdere mensen op MSN gevraagt maar bij beiden kwam er geen goed resultaat af.

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 21:08
Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar als ik je help help ik je eigenlijk niet. Ik raad je sterk aan om de tijd te nemen om de door mij geplaatste link te volgen en deze pagina te lezen. Je doet jezelf en heel veel anderen hier een groot plezier mee.

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem onze Programming Beleid Quickstart nog eens rustig door ;)
Hier kunnen we niks mee en er is geen touw aan vast te knopen; daarbij ontbreekt het nogal aan eigen inzet. Onze wil om je te helpen is er zeer zeker, maar probeer dan op z'n minst een samenhangende topicstart op te stellen waar we wat mee kunnen en waar concrete vragen in staan.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.