Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Na VLC Stream & java install start niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben net een hele tijd bezig geweest met het instellen in VLC Media player zodat deze kon streamen, en daarna had ik Java media framework geinstalleerd. Deze vroeg voor te herstarten van de pc om het te laten werken.

Dus oke, ik kies voor rebooten. Alleen bij het bootscreen van windows nadat die dit gedaan valt de pc uit en reboot weer, en dit telkens maar door.

Ik weet niet precies waar dit aan ligt, heeft iemand hier enig idee hoe ik dit kan fixen?

Bedankt,

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Druk voordat windows begint met booten op f8 (paar keer drukken) en selecteer de optie met de in de trant van Dont reboot on failure

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op F8 klik voordat windows begint te booten, krijg ik 'First boot device'. waarbij ik kan selecteren welke device hij dus als eerste moet booten.
Dan kies ik dus gewoon de hd, omdat ik 'dont rebot on failure'nergens zie ? maar ngo word gereboot

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:45:
Als ik op F8 klik voordat windows begint te booten, krijg ik 'First boot device'. waarbij ik kan selecteren welke device hij dus als eerste moet booten.
Dat is je BIOS.

Je weet hopelijk wel dat dat niet hetgeen is waar je reboot on error kunt uitzetten? :)
Zodra je BIOS prompt geweest is, weer f8 drukken.
Kwestie van timen dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• LuckY
  • Niet online
je moet drukken tussen dat je kan kiezen van waar die moet booten en het windows laad scherm

Verwijderd

Topicstarter
Ok :) nu heb ik dat gekozen. ik kreeg nu een bsod te zien met de volgende error:
UNMOUNTABLE_BOOT_DEVICE , dat woordje 'DEVICE' weet ik ff niet zeker, kan ook een ander woordje net zijn, maar in ieder geval unmountable_boot gedeelte.

Ik heb geen idee hoe ik dat kan fixen, want het zou eigenlijk alleen aan die java media framework kunnen liggen.

• LuckY
  • Niet online
Wat denk je van Ouderwets pen en papier pakken de juiste naam en code opschrijven....
naar andere pc .... dan ga je naar www.google.nl zoek je op de code en op de naam
en kijk je wat daar uit komt ... O-)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik zojuist gedaan, en ''chkdsk'' gedaan, en ook nog ''chkdsk /p'' omdat die niet vond dat er niets gerepareerd hoefde te worden.
Maar nogsteeds reboot dat kreng :(

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Start eens op met XP CD in je drive, en voer het commando 'FixBoot' uit.
Daarna 'exit' en dan reboot...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ofwel kapotte harde schijf, ofwel toevallig iets overschreven bij u installatie waardoor Windows niet meer kan booten.

1) zowiezo formatteren
2) disk checken op errors!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1