sorry dat ik een (op het eerste gezicht) makkelijke vraag hier post ....
maar ik heb vele uren research gedaan en wil extra zeker zijn, ook omdat ik bij de vorige aankoop (ook vele uren research EN gechecked hier) toch het verkeerde heb gekocht, wil ik het nu wel goed doen
ok, het is als volgt:
- ik heb waterkoeling (Thermochill PA120.3 is het relevante object, 3*120mm) aangeschaft
- en een kast (Cooler Master Cosmos)
- die 2 zijn niet goed te combineren
- de kast is echt super mooi enzo, maar ik krijg de grote radiator er niet goed in (zelfs na wat breken/zagen)
- het past nu net in de kast tegen de bovenkant, maar voor 1 van de 120mm delen is het blik niet helemaal weg, geen shroud, fans direct tegen rad en ze blazen ipv zuigen
- resultaat is dan ook een teleurstellende performance
ik kan ermee leven dat ik nu een andere kast moet kopen, maar dan moet het wel goed zijn, mijn idee is:
- om de Cooler Master CM Stacker STC-T01 te kopen
- en dan het radiator boven op de kast (met afstandhouders, shroud, fans en fanguards) te plaatsen
de volgende vraagjes:
- gaat dit werken c.q. is dat een goed plan?
- is er ergens een setje van afstandhouders te koop?
- is dat bovenop bevestigen handig?
- is er niet een andere kast waar het rad (zonder modden) mooi in kan?
P.S.
nogmaals excuus voor de simpele vraag, echter specs zoeken is makkelijk, inschatten of zaken (makkelijk) gaan passen is zonder het daadwerklijk geprobeerd te hebben veel lastiger
maar ik heb vele uren research gedaan en wil extra zeker zijn, ook omdat ik bij de vorige aankoop (ook vele uren research EN gechecked hier) toch het verkeerde heb gekocht, wil ik het nu wel goed doen
ok, het is als volgt:
- ik heb waterkoeling (Thermochill PA120.3 is het relevante object, 3*120mm) aangeschaft
- en een kast (Cooler Master Cosmos)
- die 2 zijn niet goed te combineren
- de kast is echt super mooi enzo, maar ik krijg de grote radiator er niet goed in (zelfs na wat breken/zagen)
- het past nu net in de kast tegen de bovenkant, maar voor 1 van de 120mm delen is het blik niet helemaal weg, geen shroud, fans direct tegen rad en ze blazen ipv zuigen
- resultaat is dan ook een teleurstellende performance
ik kan ermee leven dat ik nu een andere kast moet kopen, maar dan moet het wel goed zijn, mijn idee is:
- om de Cooler Master CM Stacker STC-T01 te kopen
- en dan het radiator boven op de kast (met afstandhouders, shroud, fans en fanguards) te plaatsen
de volgende vraagjes:
- gaat dit werken c.q. is dat een goed plan?
- is er ergens een setje van afstandhouders te koop?
- is dat bovenop bevestigen handig?
- is er niet een andere kast waar het rad (zonder modden) mooi in kan?
P.S.
nogmaals excuus voor de simpele vraag, echter specs zoeken is makkelijk, inschatten of zaken (makkelijk) gaan passen is zonder het daadwerklijk geprobeerd te hebben veel lastiger