[Ervaringen] Belinea o.book 4

Pagina: 1
Acties:

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10-2025

Hot Pixel

King of no pants

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rickmeijer.net/tweakers/images/o-book_header01.jpg
Reclametekstje: De perfecte combinatie van design en performance
Als je op zoek bent naar state-of-the-art technologie en de optie om verschillende multimedia applicaties te draaien, kijk dan niet verder dan de nieuwe Belinea o.book 4. Het is ideaal voor frequente reizigers die performance in een lichte, compacte en mooie behuizing zoeken.

Technische specificaties:

Operating System

Windows Vista Home Basic/Premium

Scherm

12.1" 1280*800 WXGA TFT (wrsch. Glare)

Processor

T7100 (1.8GHz, 800MHz FSB, 2MB cache)

Geheugen:

2048mb (2 slots waarschijnlijk?)

Chipset:

Intel 965GM

Grafisch:

Intel GMA X3100

Harddisk:

160 - 320 GB

WLAN:

802.11 a/b/g (volgens een internetwinkel a/b/g/n)

Batterij:

3.5 uur(?)

Andere zaken:

UMTS, webcam, fingerprint sensor

Review 1 (DE) - Bevredigend
Review 2 (EN) - 3.5/5

Notebookcheck

Kieskeurig

Het lijkt erop dat dit een geüpgrade versie is van de MSI PR200 clevo/xxodd etc.
Een redelijk goede 12 incher. Enige verschil is dat de Belinea goedkoper is, met betere specs.

[ Voor 85% gewijzigd door Hot Pixel op 12-06-2008 16:00 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Waar zie jij deze voor 700€? Ik zie hem wel voor 700 GBP.

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Topicstarter
Aan de plaatjes te zien is het een MSI pr200 met andere processor en grotere schijf.
Maar deze (belinea) en deze lijken wel erg veel op elkaar.
@boven: bij alternate

[ Voor 5% gewijzigd door Hot Pixel op 12-06-2008 10:11 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-01 12:51

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Afbeeldingslocatie: http://www.notebookcheck.nl/typo3temp/pics/1c078a2f6a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xsreviews.co.uk/modules/FCKeditor/Upload/Image/MSIPR/micro-star-171.jpg

Inderdaad een veredelde PR200 gezien de aansluitingen.

@TS: wel erg karig voor een TS, vind je niet? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door DaMarcus op 12-06-2008 10:25 ]

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Topicstarter
DaMarcus schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:25:
Inderdaad een veredelde PR200 gezien de aansluitingen.

@TS: wel erg karig voor een TS, vind je niet? O-)
Het toetsenbord ziet er wel erg anders uit. Meer ruimte aan de zijkanten.

Over de TS:
Ik ben aan't werk, dus zal vanavond of in de loop van de dag wel de ts aanpassen. Ben't met je eens. Niet over nagedacht, TBH.

edit:
Toch even aangepast... zat me niet zo lekker :) Wordt nu helaas wel overwerken :s

[ Voor 10% gewijzigd door Hot Pixel op 12-06-2008 11:32 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:01
@ De TS: Bij een ervaringen topic is het de bedoeling dat je informatie verzameld die je kan delen met de andere gebruikers. Deze info wordt met ervaringen opgevuld. Het is bij een ervaringen topic niet de bedoeling dat je als TS in je TS vragen stelt. De TS hoort puur informatief te zijn. Dus haal vragen aan andere users uit je TS. Die mag je wel in een aparte post zetten.

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Topicstarter
Sorry :'(
Ik ging uit van het PR200 topic.

Hieronder de rest van m'n post geplakt:

Ik heb helaas geen ervaringen te delen, maar ik kwam deze laptop tegen voor'n redelijke prijs (699,-) en qua specs was ik op z'n zachtst gezegd wel verbaasd.
Helaas zijn er bijna geen reviews te vinden van dit notebookje van 12.1". Daarom dacht ik: kom, laat ik hier maar eens gaan hengelen.

Met name de processor is interessant (wil'n beetje redelijk kunnen flashen onderweg).
Ik heb 2 monitors gehad van Belinea, wordt nog steeds erg veel gebruikt, maar het is wel typisch zo'n fabrikant die eigenlijk alleen maar z'n naam ergens op drukt. Tenminste; zo komt het op mij over.
Weet iemand wat meer van deze notebook?

Dit is het enige wat ik heb gevonden.

Beter zo? :)

• GENETX
Het blijft wat karig... Maar ik laat hem maar open voor de mensen die er over willen discussiëren. Dan hebben ze in ieder geval wat :+

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Topicstarter
Mja dat is het hele probleem nietwaar? Ik kan er vrijwel niets over te vinden, dus is het niet vreemd dat het (nog) karig is. Overigens is het PR200 topic niet veel minder karig (euh?) dan deze. Als je suggesties hebt over hoe het eruit moet zien hoor ik het graag. 8)
I'm new at this you know. Ik lees voornamelijk alleen maar hier.

[ Voor 13% gewijzigd door Hot Pixel op 12-06-2008 16:05 ]

• GENETX
Tsja start dan ook geen topic erover :+

Kijk maar in de andere ervaringen topics, dat moet je wel een beeld geven. Sla overigens de A6/Z92 serie maar over, ik heb me echt uitgeleefd :+

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025
Afbeeldingslocatie: http://img176.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-8299/loc118/72926_o_book_4_product_3DVista_reflex_small_122_118lo.jpg

Oordelend op die afbeelding is het inderdaad een PR200.

http://www.belinea.com/nl...index.jsp?folderId=126542

Op die pagina zijn nog meer shots te vinden. Ik heb deze laptop in ieder geval al besteld. Ik had eerst de PR200 besteld, maar die heb ik geannuleerd voor deze... Scheelt toch een dikke 175 euro en de specs zijn beter.

[ Voor 12% gewijzigd door w0ndersp00n op 13-06-2008 21:22 ]

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Topicstarter
Hmmm.... het lijkt erop dat hij bij Alternate uit het assortiment is gehaald.... ik heb'm nu ook besteld (bij zercom). Ik ben benieuwd.

TS zal ik van het weekend beetje bijwerken. Belinea.com ligt er uit. Of in ieder geval de o.book 4 pagina. Wat heb je ervoor betaal wonderspoon? En waar heb je'm gehaald?

[ Voor 49% gewijzigd door Hot Pixel op 13-06-2008 19:58 ]

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025
Ik heb de laptop ook besteld bij Zercom, voor volgens mij €699... Ik verwacht dat ik hem volgende week kan ophalen. Ik ben benieuwd!

4Launch heeft 'em ook, maar volgens mij voor tegen de €1000 aan en dat is me wat teveel van het goede... Het feit dat de 4Launch 20 meter minder ver lopen is is dan niet erg doorslaggevend meer voor mij :P

[ Voor 44% gewijzigd door w0ndersp00n op 13-06-2008 21:08 ]

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Pagina: 1