Al een behoorlijke tijd heb ik een 3Com 3CRWE754G72-B modem/router/ap die ik alleen als AP gebruik voor de laptops in huis. Vroeger waren er 2 XP laptops en 1 Linux laptop en alles werkte perfect maar sinds kort is er nu een Sony Vaio Vista laptop bij en om de een of andere reden kan die geen verbinding maken met het AP. Als ik deze laptop opstart in Ubuntu werkt het wel maar in Vista niet. Vista ziet het draadloze netwerk wel maar kan er gewoon geen verbinding mee maken (geen bijzondere meldingen, alleen dat het niet lukt). De instellingen van het AP maken allemaal niks uit en de beveiliging doet er ook niet toe. Met andere netwerken werkt de Vista laptop prima maar met deze helemaal niet.
De laptop is een VGN-NR21S/S
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
edit: om te testen of het aan de laptop lag heb ik met drie totaal verschillende Vista laptops geprobeert het AP te connecten en het lukte bij geen van allen.
De laptop is een VGN-NR21S/S
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
edit: om te testen of het aan de laptop lag heb ik met drie totaal verschillende Vista laptops geprobeert het AP te connecten en het lukte bij geen van allen.
[ Voor 9% gewijzigd door -Elmer- op 12-06-2008 11:19 ]