Toon posts:

Heruitgifte numerieke domeinnamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit bericht ( nieuws: Sidn doet landrush numerieke domeinnamen deels over ) begreep ik dat in mei de teruggehaalde numerieke domeinnamen opnieuw verdeeld zouden worden. Heeft iemand enig idee of dat al is gebeurd of wanneer het gaat gebeuren? SIDN geeft daar geen uitsluitsel over.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

SIDN:

Inmiddels zijn alle bezwaren tegen de toegezonden lijsten met domeinnamen waarvoor iedere deelnemer meedoet in de herverdeling afgehandeld. Na overleg met de enkele partijen die een bezwaar hadden ingediend, is besloten geen wijzigingen in de lijsten door te voeren. Vervolgens hebben twee deelnemers aangegeven niet met de loting mee te willen doen.

Nu de lijst voor de loting definitief is, zal de notaris, mr. Th.H.G.M. Batenburg van notaris maatschap Batenburg te Beverwijk, begin week 24 de loting verrichten. Vervolgens worden de aanvragen tijdens een onderhoudsvenster in de gelote volgorde aangeboden aan DRS. Dit onderhoudsvenster staat vooralsnog gepland op 26 juni 2008. Wij houden u van verdere ontwikkelingen op de hoogte via de deelnemerssite.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dankje. Nog twee weekjes wachten dus. Staat die informatie ook ergens publiek, maw. had ik dat zelf kunnen googlen?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

Geen idee, dit stond in de wekelijkse mailing. Lijkt me niet echt geheime info, maar je had 't wellicht via je favoriete SIDN deelnemer kunnen weten. :)