Ik heb een laptop (compaq N620c) waar ik xp opnieuw wil op installeren. Deze heeft geen CD/DVD meer ( en ik kan ook geen lenen ofzo ) en kan niet van netwerk of usb booten.
Wat heb ik al geprobeerd
Hdd uit laptop gehaald en via behuizing aan usb gehangen, vervolgens met een tooltje helemaal leeggemaakt.
2 Fat32 Partities aangemaakt ( c: 30gb d: 7gb)
Via Vmware Dos 7.10 geinstalleerd op c: ( virtuele pc met toegang tot fysieke schijf, werkt perfect)
Xp sp3 files ( i386 folder ) op d: gekopieerd
Hdd terug in laptop, deze boot perfect in dos 7, vervolgens d:/i386/winnt uitgevoerd, dit pakt uit maar na een reboot krijg ik ntldr missing, heb al vanalles geprobeerd maar niets lukt
Wat wel werkt is vanuit vmware linux installeren ( ubuntu, mandriva), hdd in laptop en dan boot hij mooi in linux en werkt alles perfect.
Iemand advies hoe ik dit behoorlijk vervelend probleem kan oplossen ?
Wat heb ik al geprobeerd
Hdd uit laptop gehaald en via behuizing aan usb gehangen, vervolgens met een tooltje helemaal leeggemaakt.
2 Fat32 Partities aangemaakt ( c: 30gb d: 7gb)
Via Vmware Dos 7.10 geinstalleerd op c: ( virtuele pc met toegang tot fysieke schijf, werkt perfect)
Xp sp3 files ( i386 folder ) op d: gekopieerd
Hdd terug in laptop, deze boot perfect in dos 7, vervolgens d:/i386/winnt uitgevoerd, dit pakt uit maar na een reboot krijg ik ntldr missing, heb al vanalles geprobeerd maar niets lukt
Wat wel werkt is vanuit vmware linux installeren ( ubuntu, mandriva), hdd in laptop en dan boot hij mooi in linux en werkt alles perfect.
Iemand advies hoe ik dit behoorlijk vervelend probleem kan oplossen ?
Frag_Zero