Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP > VISTA] Easy transfer: incompatibele taal

Pagina: 1
Acties:

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 23:51

DMP.cc

They call me DM

Topicstarter
Ik ben vandaag terug over gegaan van Nederlandstalige XP naar een Ultimate Vista met NL MUI omdat sommige onderdelen van mijn hardware niet volledig ondersteund zijn in XP.

Ik dacht lekker makkelijk te doen door easy transfer te gebruiken en alles op een externe HD zodat alles in vista weer mooi in de goeie mapjes terecht kwam.
Alleen nu blijkt dit niet helemaal op te gaan, ik krijg een fout bericht dat windows een incompatible taal heeft Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2643mgp.jpg

Dus nu kan ik niet meer bij mijn data!
Via google kan ik hierover weinig vinden (behalve een paar gevallen van ruim 7 maanden geleden maar zonder antw.).
Verder ik kon ook niets vinden over of het mogelijk is om de SaveData.mig (zonder password) the extracten.

Kan iemand mij hiermee helpen? ik kan het mij niet veroorloven om de data kwijt te raken. (dingen voor studie en dergelijke).

Yours DM

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Windows XP weer installeren en dan je data veiligstellen en dan Vista erover?

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Je geeft zelf het probleem al aan, je probeert easy transfer te doen van een nederlandse windows xp naar engelstalige vista (wel met een nederlandse taalpakket, maar nog wel steeds de engels 'core' files). Dit gaat zover ik weet niet werken, je zal windowsx xp er eerst weer op moeten zetten.

tip gebruik iets als vmware hoef je vista niet nog eens te installeren

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 23:51

DMP.cc

They call me DM

Topicstarter
Ik heb het opgelost met VMware... ik heb een Nederlandse vista tijdelijk gedownload via de inofficiële kanalen. Hiermee heb ik in een viruele omgeving alles uitgepakt.

En daarna alle bestanden naar de legale Vista gekopieerd.

Jammer dat het op deze manier moest, had het liever legaal gedaan.

Iedereen bedankt!