Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lexmark optra N aansluiten macbook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil graag een Lexmark optra N laserprinter aansluiten op mijn (nieuwste generatie) MacBook

Afbeeldingslocatie: http://i5.ebayimg.com/02/i/08/ac/3b/20_1.JPG

Ik vraag me af of ik deze hierop aan kan sluiten, er staat namelijk aansluitingen : parallel en serieel. Ik kan niet echt een verloopkabel vinden. En mocht ik die vinden, krijg ik hem dan volgens jullie aan de praat?

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:17
Je kan een usb naar parallel kabel halen of (en dat zou ik zelf doen) een goedkope tweedehandse printserver opzoeken. Ik heb zelf een Optra T614 staan die ik met een Intel Netportexpress van 5 euro in het netwerk heb gehangen. (Eigenlijk 2,50 aangezien ik er twee kreeg..)

Aangezien het een oude printer is neem ik aan dat OSX er zelf wel drivers voor heeft?

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb gezocht of OSX er drivers voor heeft en dat is er. Ik (moet de printer nog kopen) zag net dat er ook een andere is met voor weinig euro's meer ook een fast ethernet aansluiting (moet de printer nog kopen) , die zou toch gewoon als ik een hubje koop ook in mijn netwerkaansluiting kunnen?

edit: een printserver kan ook, maar dat neemt weer ruimte in (die grote bak van een printer komt op mijn studentenkamer ivm een project :') )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 11:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees net ergens op internet:

Als hij een netwerk aansluiting heeft dan heeft hij een interne printserver en dan is dat niet nodig.

Dus dat komt wel goed, bedankt in ieder geval