Ik heb onlangs een AV Autoradio 8940BT aangeschaft en deze vertoonde direct na het arriveren al een serieus mankement, hij wil geen cd's afspelen (dat arriveren was trouwens vandaag). Ook de rest van de functionaliteit vertoont gebreken (bluetooth die niet goed werkt, vastlopers, traag etc).
Ibood heeft het volgende volgens de faq te zeggen:
Verder vraag ik me af of dit ook een dead on arrival is, de autoradio werkt verder gewoon, maar een zeer belangrijk onderdeel van de functionaliteit dus niet. Kan ik het dan beschouwen als doa?
Alvast bedankt
Ibood heeft het volgende volgens de faq te zeggen:
Ik was altijd in de veronderstelling dat je bij een internetaankoop binnen een bepaald tijdsbestek je bestelling kan retourneren en geld terugeisen, zelfs als er geen gebrek is en zonder opgaaf van reden.Indien een bestelling bij ontvangst niet ingeschakeld blijkt te kunnen worden of beschadigd is, dan spreken we van een DOA ('Dead On Arrival'). DOA's komen zelden tot nooit voor. Mocht je een DOA ontvangen, dan dien je dit onmiddellijk na constatering, doch uiterlijk binnen 1 werkdag per e-mail te melden bij de klantenservice van iBOOD.com. Het e-mailadres hiervoor is klantenservice@ibood.com.
Vervolgens dien je de gehele bestelling (inclusief alle onderdelen) te retourneren in de originele, onbeschadigde verpakking. De zending dient voldoende gefrankeerd te zijn. Het adres voor de retourzending is afhankelijk van het product en wordt daarom per e-mail toegezonden.
Na ontvangst van de bestelling beoordelen wij of er sprake is van een DOA. Indien iBOOD.com vaststelt dat er sprake is van een DOA, sturen wij je per aangetekende post kosteloos een nieuwe exemplaar toe en vergoeden wij uiteraard de gemaakte verzendkosten. Vergeet dus niet je bank- of gironummer te vermelden en te controleren in de begeleidende e-mail.
Verder vraag ik me af of dit ook een dead on arrival is, de autoradio werkt verder gewoon, maar een zeer belangrijk onderdeel van de functionaliteit dus niet. Kan ik het dan beschouwen als doa?
Alvast bedankt