Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RSS werkt niet in OUTLOOK 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
Als ik in OUTLOOK 2007 bijvoorbeeld de volgende RSS feed toe voeg: http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1295061/4

Krijg ik de melding:
De RSS-inhoud van http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1295061/4 kan niet worden verwerkt. De koppeling wijst mogelijk niet naar een geldige RSS-bron.

Dit gebeurt bij alle topics op dit forum. Als ik de feed met Firefox open zie ik wel de items staan. RSS feeds van andere site's gaan wel goed met OUTLOOK 2007

Wat doe ik verkeerd?Wat doet OUTLOOK 2007 verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door JackPoint op 11-06-2008 20:23 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat de vraag moet zijn wat outlook verkeerd doet want vziw is het een valide feed.

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

.. je gebruikt outlook :P , die hebben nog nooit de moeite genomen om een fatsoenlijke html-achtige viewer te gebruiken, en aangezien het volgens ons een valide feed is, denk ik dat je bij microsoft moet klagen en niet bij ons :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JackPoint
Misschien hebben meer mensen dit of kunnen meer mensen dit bevestigen?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 20:03
moto-moi schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:24:
[...]

.. je gebruikt outlook :P , die hebben nog nooit de moeite genomen om een fatsoenlijke html-achtige viewer te gebruiken, en aangezien het volgens ons een valide feed is, denk ik dat je bij microsoft moet klagen en niet bij ons :)
wat is er mis met outlook :?

niks dus, er is niks mis met outlook, complete volkstammen gebruiken het en het werkt prima. elk pakket heeft zo zijn bugs.

...anders wil ik nog wel een 'woordje' doen over dat ranzige firefox (of elke andere opensourcemeuksoft)

was er laatst niet een mod die een behoorlijke flame richting ie6/xpsp3 deed om er vervolgens dagen later achter te komen dat het AVG was welke het probleem veroorzaakte.... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Zwelgje op 11-06-2008 20:54 ]

A wise man's life is based around fuck you

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Blijkbaar hun RSS-parser :P

Tenzij je ons kan vertellen waar ie over struikelt, want zoals je kan zien valideert onze feed gewoon prima.
niks dus, er is niks mis met outlook, complete volkstammen gebruiken het en het werkt prima. elk pakket heeft zo zijn bugs.
Elk pakket heeft bugs zeg je, dus is er ook niet niks mis met outlook. Of het erge bugs zijn of niet is dan maar de vraag inderdaad.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Powershell schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:27:
[...]

was er laatst niet een mod die een behoorlijke flame richting ie6/xpsp3 deed om er vervolgens dagen later achter te komen dat het AVG was welke het probleem veroorzaakte.... ;)
Dat wil niet zeggen dat IE6 ineens toch wel een goed product is ;)

Intentionally left blank

• JackPoint
Gebruikt iemand ook OUTLOOK 2007? Misschien kan hij testen of het daar wel werkt!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
crisp schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:21:
Ik denk dat de vraag moet zijn wat outlook verkeerd doet want vziw is het een valide feed.
'T is toch de vraag wat TS verkeerd doet :p Bij mij doet hij het prima in Outlook 2007 op XP.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
JackPoint schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:25:
Misschien hebben meer mensen dit of kunnen meer mensen dit bevestigen?
Ik heb Outlook 2007 (ook op Windows XP met IE7) hier en het toevoegen van de feed werkt zoals verwacht en ook het viewen van de messages gaat zoals het hoort. Ergo: geen bevestiging.

[ Voor 3% gewijzigd door Harm op 12-06-2008 11:24 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier ook even getest met Outlook 2007; de RSS-feeds werken verder prima. Ik denk dat het niet aan OU2007 ligt, maar iets anders op je pc. :?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Werkt hier ook prima, dus inderdaad iets in je Outlook in de war.

Kun je de feed wel in IE7 toevoegen en lezen?

• JackPoint
IE7 werkt niet meer... Als ik hem opstart sluit hij gelijk weer af. Misshien ligt het daar aan?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

IE7 is ook troep!!111 :P

Nouja, lijkt me in ieder geval duidelijk dat er iets fout zit op jouw machine en niet bij ons ;)
Eventueel kun je een topic in Client Software Algemeen openen om het op te lossen, want een bug in oze code is het in ieder geval niet :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.