Hallo Tweakers,
Vanaf vandaag heb ik een nieuw moederbord binnen met Solid Capacitators, De P5E VM-SE om mijn lanbox weer van een upgrade te voorzien. Nu heb ik echter een probleem: Wanneer mijn CPU volledig word belast ( Orthos etc) komt er een vaag geluid (Lijkt op een hardeschijf maar dan harder) vanaf mijn Moederbord, Om precies te zijn richting de Socket en de Capacitators eromheen, Deze worden gloeiendheet ook. Met en Zonder OC, het probleem blijft. Temps van CPU zijn normaal (30-38)
Al gedaan:
Chipsetdrivers/bios en alle andere software
Andere CPU koeler, Boxed naar Scythe ninja mini en Mugen
Andere CPU: E8400, QX9650, Pentium D 2.8
Koelpasta verandert: Artic mx2 en Silver 5
Geheugen: Dominator 8888 en OCZ Sli Ready geheugen
Uit de kast gehaald en met zo min mogenlijk bijbehoren laten booten.
Nu de vraag: Maar RMA doen of afwachten dat het weg mocht gaan ofzo. mischien iemand nog wat tips of tricks om het eventueel te verhelpen?
Alvast bedankt!
Vanaf vandaag heb ik een nieuw moederbord binnen met Solid Capacitators, De P5E VM-SE om mijn lanbox weer van een upgrade te voorzien. Nu heb ik echter een probleem: Wanneer mijn CPU volledig word belast ( Orthos etc) komt er een vaag geluid (Lijkt op een hardeschijf maar dan harder) vanaf mijn Moederbord, Om precies te zijn richting de Socket en de Capacitators eromheen, Deze worden gloeiendheet ook. Met en Zonder OC, het probleem blijft. Temps van CPU zijn normaal (30-38)
Al gedaan:
Chipsetdrivers/bios en alle andere software
Andere CPU koeler, Boxed naar Scythe ninja mini en Mugen
Andere CPU: E8400, QX9650, Pentium D 2.8
Koelpasta verandert: Artic mx2 en Silver 5
Geheugen: Dominator 8888 en OCZ Sli Ready geheugen
Uit de kast gehaald en met zo min mogenlijk bijbehoren laten booten.
Nu de vraag: Maar RMA doen of afwachten dat het weg mocht gaan ofzo. mischien iemand nog wat tips of tricks om het eventueel te verhelpen?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Sqorpius op 11-06-2008 20:11 ]