Als ik zoek op het forum en naar een topic ga (zoals
dit voorbeeld) dan gebruik ik meestal mijn CTRL-F om meteen naar (1 van) de keywords te zoeken in dat topic en zo mijn browser het 'scrollwerk' voor me te laten doen.
De gevonden woorden worden al gemarkeerd met
een kleurtje, maar in een wat langer topic is het dan toch even inspannend voor de ogen om die met een 'snelle scroll' eruit te pikken. Ik weet dat ik
in het topic
weer een search kan loslaten maar a) is dat een extra actie en b) heb ik de post niet in zijn context.
Waar het mij nu om gaat is dat er links van de post staat: "matched: <blaat>". Ik zie daar het nut niet van (immers: het woord is reeds gehighlight in de post en het 'matched' gedeelte staat er onopvallend/'niks' te doen). Wat mij echter wel stoort is dat ik dan mijn CTRL-F telkens 1 keer meer moet gebruiken om die krengen te skippen (immers worden die ook gevonden).
Dit is wel mierenneukerij (laat ik die ruit vast zelf ingooien

) want als een poster het woord 12 keer noemt in zijn post moet ik net zo goed 12 keer CTRL-F-en om verder te gaan dan zijn post. Maar dat is dan nog altijd maar 12 in plaats van 13

En ik zie dus het nut van die 'matched' niet in.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij