Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt een beetje gek.
Mijn abonnement bij kpn loopt 22 juli af en dus tijd voor een nieuwe telefoon (mijn oudste zoon zit al op mijn samsung te jagen).

Ben nu aan het kijken naar de iphone, de nokia 95b, de HTC Touch Diamond en evt. de samung soul u900.

Was vanmiddag even bij de kpn winkel en de noka95 is toch ook we een super toestel met bijna alle opties die je maar wilt (snel internet, 5 gig camera, etc).
De iphone lijkt me ook erg goed, is wel iets zwaarder en lomper dan de nokia95b maar heeft natuurlijk touchscreen maar qua mogelijkheden toch minder (of ben ik abuis ?).
De htc touch diamond is qua mogelijkheden toch ook wel erg uitgereid en ziet er ook mooi uit.

Nu komt de iphone met 3G eraan alleen pas vanaf 11 juli en dan ga ik een kleine 3 weken op vakantie. Mjin abonnement loopt 22 juli af dus voor die tijd moet er toch iets gebeuren.
Wacht ik op de 3g iphone (maar qua vakantie dus erg lastig) of ga ik voor de huidge iphone versie of voor een van de andere opties ?

Wie helpt mij een beetje met de voor - en nadelen / Helpt mij een beetje op weg ?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 18:54

DefLite

Why so serious?

Ik zou deze topics even doornemen Nokia N95 HTC
en de samsung.
En dan kijken wat het meest aan jouw wensen voldoet.

[ Voor 3% gewijzigd door DefLite op 11-06-2008 16:57 . Reden: verkeerde samsung gelinked :x ]

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:38
Waarom zou er voor 22 juli iets moeten gebeuren? Je abo wordt niet stilzwijgend met eenzelfde periode verlengd. Het enige wat een tikkeltje nadelig zou kunnen zijn is wanneer je het nummer mee wilt nemen naar een andere provider. Dit wordt dan 3 maanden na de dag dat jij de overstap aanvraagt ipv 3 maanden na 11 juli.

Ik kan trouwens totaal geen advies geven over de toestellen. Het zijn drie verschillende soorten toestellen en jij geeft werkelijk waar niets aan wat je ermee gaat doen.. Waarom heb je voor deze drie toestellen gekozen?

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:44
Ik zou in ieder geval geen van de mogelijkheden afschrijven tot je ze allemaal in je handen hebt gehad. Eventueel kun je ook even met een iPod touch prutten als dat voor de iPhone lastig wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb voor deze toestellen gekozen omdat ik een alles in 1 telefoon wil, mp3's eropzetten, foto's maken, internetten en mailen.
De iphone is een optie omdat deze qua interface er mooi uitziet en een groot scherm heeft al weet ik dus niet in hoeverre het toucscreen nu eenvoordeel is of niet.
Als je puur naar de specificaties kijkt is de nokian95b een hele mooie, de iphone vind ik er ook goed uitzien qua interface maar mogelijkheden iets minder. HTC touch diamond, die als optie omdat het ook een alles 1 telefoon is.
Vind het gewoon moeilijk en hoop hier wat adviezen te krijgen.

Het abonnement loopt 22 juli af , ik weet niet of kpn het automatisch verlengt.
Eigenlijk wil ik ook wel voor mijn vakantie (11 juli) de knoop doorhakken/een andere telefoon.
Waar ik woon is een telecom zaak die de huidge iphone verkoopt in samenhang met een eur30 my faves t mobile abonnement. Al zou ik voor de iphone gaan, dan is weer de vraag of je wel of niet moet wachen op de 3 g.

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:38
Je wilt foto's maken met je toestel? Iphone valt al af. Die foto's zien er namelijk niet uit..

Samsung U900 of N95 zijn de beste keus wat dat betreft. De N95 heeft zich bewezen als goed toestel. van de U900 durf ik dat nog niet te zeggen...

[ Voor 8% gewijzigd door Ruud op 11-06-2008 17:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
een correctie. foto's maken is niet een eerste prioriteit maar wel een leuke extra.

En als je dan naar de iphone kijkt ?

De 3g iphone is er nog niet en is pas vanaf 11 juli verkrijgbaar . Zit dan een beetje met mijn huidge abonnement.|
Zou de huidge iphone al voldoende zijn ?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:03
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:49:
een correctie. foto's maken is niet een eerste prioriteit maar wel een leuke extra.

En als je dan naar de iphone kijkt ?

De 3g iphone is er nog niet en is pas vanaf 11 juli verkrijgbaar . Zit dan een beetje met mijn huidge abonnement.|
Zou de huidge iphone al voldoende zijn ?
je hebt geen camera, niet delen via bluetooth en slechte kwaliteit camera.. je hebt geen toetsenbord waar je snel en op elke locatie op kunt typen, maar het is wel een mooi merk.

en de nieuwe (!) iphone is waarschijnlijk niet te betalen stikduur met je abbo :)

n95 is een prima apparaat.. je moet ook kijken naar besturingssnelheid (oa standaard HTC is niet altijd even goed) en omgang (wil je symbian? WM? Palm?) wil je evt. ook navigatie?

[ Voor 13% gewijzigd door sjongenelen op 11-06-2008 17:53 ]

you had me at EHLO

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Little_captain schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:54:
Ik zou deze topics even doornemen Nokia N95 HTC
en de samsung.
En dan kijken wat het meest aan jouw wensen voldoet.
Daar heb ik verder niks aan toe te voegen. Wij gaan je niet helpen kiezen met wat jij moet nemen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.