Op dit moment ben ik in het bezit van kabelinternet.
Echter ik zou graag over willen stappen naar een wat snellere verbinding tegen wat lagere kosten.
Volgens de diverse aanbieders zou ik hiervoor een telefoonlijn moeten hebben.
Nu het probleem.
Ik woon in een oude huurwoning van 1964.
Hier is echter geen doosje op de muur te vinden van de telefoonlijn.
Ik heb contact opgenomen met de KNP om te vragen of er ooit een vaste lijn aansluiting is geweest op het betreffende adres.
Dit is wel het geval geweest.
Echter kunnen zij niet exact aangeven waar ik deze aansluiting terug kan vinden.
Ook mijn huurbaas kan dit niet.
Nu heb ik in de woning een 3 aderige kabel gevonden waarvan ik sterk het vermoeden heb dat dit een telefoonlijn is.
Echter hoe kan ik dit controleren?
Ik heb al het een en ander via google proberen te achterhalen alleen heb ik niks kunnen vinden.
Heeft iemand suggesties?
Echter ik zou graag over willen stappen naar een wat snellere verbinding tegen wat lagere kosten.
Volgens de diverse aanbieders zou ik hiervoor een telefoonlijn moeten hebben.
Nu het probleem.
Ik woon in een oude huurwoning van 1964.
Hier is echter geen doosje op de muur te vinden van de telefoonlijn.
Ik heb contact opgenomen met de KNP om te vragen of er ooit een vaste lijn aansluiting is geweest op het betreffende adres.
Dit is wel het geval geweest.
Echter kunnen zij niet exact aangeven waar ik deze aansluiting terug kan vinden.
Ook mijn huurbaas kan dit niet.
Nu heb ik in de woning een 3 aderige kabel gevonden waarvan ik sterk het vermoeden heb dat dit een telefoonlijn is.
Echter hoe kan ik dit controleren?
Ik heb al het een en ander via google proberen te achterhalen alleen heb ik niks kunnen vinden.
Heeft iemand suggesties?
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 13-06-2008 11:05 . Reden: groeten/danken niet nodig ]