Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe Premier 6.5 met grote filmbestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat Adobe Premier nogal dikwijls uitvalt weet elke gebruiker wel waarschijnlijk.
Alleen met grote filmbestanden, in mijn geval eentje van 2u30, heb je ALTIJD problemen.
Ik heb het grote filmbestand kunnen 'importen' en slepen op de balk, maar eens ik duw op 'render work area' dan loopt hij steeds vast en sluit heel de handel zichzelf af.

Ik denk dat het misschien beter is dat ik grote filmbestanden zoals deze van 2u30 met een ander programma bewerk. Ik hoef enkel stukken er uit te knippen en aan te plakken, dus de vele snufjes van Premier zijn niet noodzakelijk.

Iemand een tip, behalve windows movie maker?

Verwijderd

Zeker dat het geen geheugenprobleem is? Ik moet toegeven dat ik nog nooit een scene van 2u30 heb aangemaakt (mijn cameratape gaat zowiso maar tot maximum een uur 8)7), maar ik dacht toch dat premiere hier geen problemen mee had.

Anders kan je ook gewoon een recentere versie van premiere proberen. We zitten ondertussen al aan CS3 ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2GB DDR dus dat zal het wel niet zijn zeker?!

Maar ik ga idd best eens proberen met CS3, wist niet dat ze al zo ver zaten.

Dit gebeurt er wanneer ik de video van 2u40min wil 'renderen in work area'

Click hier

En zelfs als ik er 2u af knip doet hij nog vreemd

Click daar

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 16:51 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Rest van de specs? En 2GB is echt niets voor videobewerking!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet dus een quad-core hebben of zoiets?
Ik kan toch werken met 2 GB en Premier CS3, of is dat ook niet genoeg?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:16:
Ik moet dus een quad-core hebben of zoiets?
Ik kan toch werken met 2 GB en Premier CS3, of is dat ook niet genoeg?
NO WAY! Ik had soms al problemen met 30 losse bestandjes van in totaal 4 uur beeld (gewoon, High8 oftewel PAL-resolutie) om normaal te kunnen werken met 4GB geheugen en Premiere 7.

Je kan twee dingen doen: leen extra geheugen en kijk hoe de PC zich houdt of laat het materiaal aanleveren in kleinere stukken van 30 minuten ofzo en ga daar eens mee aan de slag.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1