Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Polarlander
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 21:34
Hallo! Ik bezit een Nokia N72 en sinds kort de Nokia CK-15W carkit. Deze laatste afgelopen weekend ingebouwd. Functioneert allemaal. Nu wil ik de contacts middels bluetooth overzetten naar de carkit. Deze geeft dan foutmelding: "downloaden contacts wordt niet ondersteund". Googelen maakte mij niet wijzer. Ik heb servicedesk Nokia gevraagd naar oorzaak en oplossing. Eerst kreeg ik als antwoord: " Geachte heer, dit zou normaal moeten kunnen zonder enige foutmelding. U kan eens controleren of u in het bluetooth profiel de externe sim modus aan heeft staan. M.vr.gr.". Maar, de N72 kent deze optie niet in het bluetoothprofiel. Hiervan maakte ik melding bij de servicedesk. Daarop volgde het volgende antwoord: "Nader verder onderzoek heeft deze telefoon geen externe sim modus. Dus zal u een derde partij applicatie moeten aanschaffen om u contacnten naar de carkit te kunnen overbrengen. http://www.softwaremarket.com". Ik heb recent nog de recentste firmware geinstalleerd via de Nokia PC-Suite. De N72 geeft aan: "V5.0706.4.0.1 05-02-07 AM-180". Op welke wijze (of welke software) zal het mogelijk zijn om de contacten alsnog vanaf de N72 over te zetten naar de CK.15W? Dank alvast voor tips en truuks! M.vr.gr. Polarlander.