Is het mogelijk om een RSS-feed te maken die een aantal nieuwsberichten van een website uitleest en deze automatisch update? De site die ik als RSS wil, wil dit nl. niet aanbieden. Ik vroeg me af of ik het zelf aan kon gaan bieden? Iemand enig idee of dit mogelijk is?
ja dat gaat,
maar is niet echt netjes, aangezien hij dit niet wilt?
maar is niet echt netjes, aangezien hij dit niet wilt?
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Mogelijk is het zeker, ge moet die HTML binnenhalen en zelf parsen. Makkelijk is het niet, plus het feit of het legaal is.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Het is ook voor eigen gebruik. Het gaat op mijn site gehost worden en verder krijgt niemand het te zien. Ik was niet van plan om het commercieel aan te bieden.
Sja ga met PHP aan de slag, als die site een beetje semantisch correct is is het wel mogelijk.Paultje3181 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:59:
Het is ook voor eigen gebruik. Het gaat op mijn site gehost worden en verder krijgt niemand het te zien. Ik was niet van plan om het commercieel aan te bieden.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Inderdaad, lekker met Reguliere Expressies de boeiende items eruit vissen en in een RSS feed opslaan.
De vraag 'is het mogelijk' lijkt me voldoende beantwoord. Verder is dit wel een heel mager topic. Ik wil paultje nogmaals op onze quickstart en ons beleid topic wijzen. Dit soort topics zijn niet echt de bedoeling.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()