[xampp] Geen plaatjes in FireFox 2.0

Pagina: 1
Acties:

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Beste mensen, sinds kort heb ik een probleempje met websites die ik lokaal ontwikkel met xampp als server. Van elke lokale website die ik benader via firefox worden geen plaatjes geladen. De hele website laad correct behalve de afbeeldingen. In IE & andere browsers is het geen probleem. Ik heb al alle plugins gedisabled waar het mee te maken zou kunnen hebben (adblock, firebug, etc.) maar nog steeds geen soelaas. Iemand nog ideeen?

Bij voorbaat dank!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:30

Sebazzz

3dp

En als je het plaatje direct oproept?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Nedra
Da's geen probleem, ook niet in FF. Het zal vast iets heel ergs doms zijn waarom dit gebeurt maar als iemand een idee heeft van wat dan zal dat me zeer helpen

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:57
Klinkt alsof er niet het goede mimetype wordt meegezonden, en Firefox het daarom niet accepteert...

We are shaping the future

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:30

Sebazzz

3dp

Alex) schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:59:
Klinkt alsof er niet het goede mimetype wordt meegezonden, en Firefox het daarom niet accepteert...
Het mimetype kan je bekijken door de afbeelding direct in te laden in de browser (http://127.0.0.1/pad/naar/de_afbeelding.png) en ergens waar de afbeelding niet is (typisch wit bij de meeste Firefox thema's) met de rechtermuisknop de pagina-info op te roepen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Pak een live-header achtige FF add-on en check de properties van de niet gelade plaatjes in je pagina eens?

Heb je het probleem alleen op je huidige werkstation of op meerdere? Heb je een ander FF profiel of safe mode geprobeerd?

[ Voor 36% gewijzigd door BtM909 op 11-06-2008 17:40 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nedra
Lijkt geen probleem met mimetype te zijn, ik kan de afbeelding gewoon zien wanneer deze direct laadt. Ook bij live-header zie ik niets vreemds, al weet ik niet waar ik op zou moeten letten. Ik heb het alleen op deze computer aangezien het alleen een locale server is. Ik zal nog even een nw firefox profiel proberen! iemand nog ideetjes?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je de properties al bekeken van het plaatje? In firefox dus :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nedra
Nevermind! met ff 3 is het probleem opgelost, maar bedankt voor alle suggesties!
Pagina: 1