Ik hoorde vorige week dat er wereldwijd 1300 billion dollar (billion = miljard toch?) wordt uitgegeven aan het leger.
Dan kan ik er niets aan doen dat ik denk: "mijn goedheid, in wat voor idiote wereld leven we eingelijk."
Nu is dit natuurlijk een beetje een hippie idee maartoch
Als al dat geld zou worden uitgegeven om de armoede te bestrijden zou de wereld er een stuk vriendelijker uitzien. Behoefte aan oorlog zou er mss niet eens meer zijn dan. Ware het niet dat landen zoals Amerika vooral oorlog voeren om een selecte club mensen te verrijken welke een groot deel van de wapenindustrie in handen hebben. Of ben ik nu te veel beinvloed door alle conspiracy theories
Hoe lang kan dit nog doorgaan en waar gaat het heen in de toekomst. Wordt de menheid ooit nog eens zo intelligent dat wereldwijd alle legers worden afgeschaft of stefenen we af op een wereldoorlog nummer 3, 4 en 5?
Wat vinden jullie er van?
Dan kan ik er niets aan doen dat ik denk: "mijn goedheid, in wat voor idiote wereld leven we eingelijk."
Nu is dit natuurlijk een beetje een hippie idee maartoch
Hoe lang kan dit nog doorgaan en waar gaat het heen in de toekomst. Wordt de menheid ooit nog eens zo intelligent dat wereldwijd alle legers worden afgeschaft of stefenen we af op een wereldoorlog nummer 3, 4 en 5?
Wat vinden jullie er van?