Toon posts:

Aanzetten Surround-setje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een Logitech 5450 surround set aangesloten via de optische link aan mijn Club3D Theatron DD geluidskaart.
Op zich allemaal best ok, maar

Kan ik ook zorgen dat controle-box van de surround-set zelf aangaat als die een signaal binnen krijgt?
Ik wil graag ook van die afstandbediening van de suuround set af, is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld de keuze stereo/surround via de (afstandbedieninge van de) pc te maken?

Ik draai verder Vista media centre, het lukt me niet om met mijn afstandsbediening het geluid te reguleren. Ik moet het geluid in mediacentre zelf op mute zetten omdat het anders als een enorme holle hal klinkt. Ik zie nergens in Media centre een optie om de instelling voor het geluid aan te passen. Is dit een gebrek van Media center of zie ik iets over het hoofd? Ik kan wel in de configuratie van de pc een hoop instellen, dus voor media player enzo is het best ok in te stellen, maar als ik dus via Media Centre Tv of DVD kijk moet altijd met twee ab's zitten, 1 voor het geluid en 1 voor de overige controls.

Ik heb bij dit alles ook gedacht aan een universele afstandsbediening, maar de PC is infrarood en surround setje is radiografisch. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen zionder dat ik een receiver moet vervangen? (dit hoort op een andere plaats, maar maakt wel onderdeel uit van het totaal)