Toon posts:

ps3 gta4 game no longer exist (multiplayer via invite)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort het spel gta4 voor de ps3. Wanneer ik echter probeer om met een vriend van mij een multiplayer op te starten en ik hem uitnodig (invite) dan krijgt hij telkens de melding 'game does no longer exist'. Als hij mij uitnodigt, krijg ik deze melding.

Het lukt ons dan ook niet om tegenelkaar te spelen. Iemand een oplossing voor dit probleem. Heb al zitten zoeken op internet, meer mensen schijnen er last van te hebben maar een oplossing ben ik nog niet tegengekomen.

We maken overigens allebei gebruik van een draadloze internetverbinding. De laatste update van gta4 is ook geinstalleerd.

Graag een oplossing...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:46:
Hallo,

Ik heb sinds kort het spel gta4 voor de ps3. Wanneer ik echter probeer om met een vriend van mij een multiplayer op te starten en ik hem uitnodig (invite) dan krijgt hij telkens de melding 'game does no longer exist'. Als hij mij uitnodigt, krijg ik deze melding.

Het lukt ons dan ook niet om tegenelkaar te spelen. Iemand een oplossing voor dit probleem. Heb al zitten zoeken op internet, meer mensen schijnen er last van te hebben maar een oplossing ben ik nog niet tegengekomen.

We maken overigens allebei gebruik van een draadloze internetverbinding. De laatste update van gta4 is ook geinstalleerd.

Graag een oplossing...
Poortjes van de router openzetten kan helpen

Verwijderd

Topicstarter
Helpt ook niet, reeds geprobeerd. We hebben overigens beide Nat 2.

Wellicht nog iemand anders met een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand????

Probleem is nog steeds niet opgelost...en ook nog geen antwoord weten te vinden op internet...

Verwijderd

Is meestal niet zo makkelijk om te verhelpen, dit heb ik op de Xbox 360 met een vriend, allebei een open NAT, maar joinen lukt niet.