Toon posts:

Waar is mijn partitie Samsung F1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zit met het volgende probleem ik ben in het bezit van een samsung F1 750gig op deze HD wil ik vista64bit installeren

Alleen nu zie ik bij de installie van vista de partitie nergens alleen die van me oude hd de samsung staat wel in me bios geregistreerd.
Ik heb de schijf tevens geformatteerd onder vista32 nu las ik ergens dat je een driver kunt inladen tijdens de vista64 installatie.

Heb een GA-P35-DS4 mobo.

Kan iemand mij een raad geven??

M.v.g. Michel

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:44
Je oude hardeschijf is waarschijnlijk een PATA hardeschijf en deze is daarom wel zichtbaar tijdens de installatie. De Samsung F1 is een SATA hardeschijf, om deze te herkennen tijdens de installatie zul je de sata-drivers van je moederbord moeten "inladen" tijdens de windows-installatie. Dit doe je door in het begin van de installatie wanneer er om gevraagd word op F6 te drukken. Je kunt de drivers ook slipstreamen dit kan met Vlite

Verwijderd

Topicstarter
Me oude HD is ook een Sata disk daarom is het ook beetje vreemd waarom die wel gezien wordt.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Bios goed nakijken?

Of,
De f1 werkt soms niet samen met moederbord(of anders om), probeer eens 2e keer booten zonder uit te zetten, of pc uit en dan opstarten.
Is hij dan wel zichtbaar/aanwezig.
Indien dit het probleem is de f1 van sata 300 naar sata 150 zetten.