permanent hotfix disablen

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-03 11:51

Cpt-Cholo

I did it again...

Topicstarter
Omdat velen geen jpg's meer kunnen openen in een mail die van een apple komt, heb ik als oplossing gevonden hotfix KB945432 te verwijderen. Met automatische updates word deze echter steeds opnieuw geinstalleerd. Is er een manier om deze hotfix permanent te disablen op domainniveau?

Verwijderd

Automatische updates via een centrale server in het netwerk laten lopen ipv allemaal individueel, en dan op die server die update niet doorgeven. Dat moet toch mogelijk zijn. Ik weet dat de tools er voor bestaan maar ik weet zo de naam van het beestje niet.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Gewoonlijk kan je een update ook uitvinken en dan krijg je de vraag of hij altijd negeert moet worden. Eventueel via de website op negeren zetten. (als het over Windows gaat)

☻/
/▌
/ \

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
En anders met bepaalde policy's moet het ook mogelijk zijn denk ik ... anders moet er eerst weer een WSUS server geinstaleerd worden

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-03 11:51

Cpt-Cholo

I did it again...

Topicstarter
ah bedankt! dat zocht ik.

[ Voor 70% gewijzigd door Cpt-Cholo op 11-06-2008 10:05 ]

Verwijderd

Of je zoekt even wat verder door en dan vind je http://office-outlook.com....php/m/295061/#msg_295061

Waarin KB951678 vermeld wordt die dit oplost. Die hotfix kan je bij MS aanvragen.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Right, wat heb je zelf al gedaan.. Het is hier geen helpdesk.. Verder heeft dit niets met Netwerken te maken..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.