Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Inderdaad.LuckyY schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:19:
Probeer eens een extern scherm aan te sluiten en kijk of het daar ook op gebeurd...
Zelfde probleem > Videokaart
werkt naar behoren > Display
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Backlight kapot? Het 'light' waarmee je ook de brightness van je laptopscherm kan regelenCaptain N schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:50:
Via m'n TV-out krijg ik wel prima beeld. Overigens valt het me nu op dat ik op mijn scherm nog een heel klein beetje het beeld kan zien, maar dan extreem donker, zo goed als zwart. Iemand enig idee wat er zo ineens mis kan zijn? De pixels laten die paar seconden wel gewoon goeie kleuren zien, het lijkt wel of er een of ander batterijtje op is oid.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 23:52 ]
Bij topics over sommige ThinkPads op een Thinkpad forum heb ik hier ook wel eens over gelezen, tijdens opstarten van laptop kreeg je een rode waas over het scherm, wat na een tijdje wegtrok. Dit had inderdaad te maken met CCFL (de backlight lampen) of de inverter.
Allebei redelijk goedkoop te vervangen (goedkoper dan een nieuw moederbord of een heel nieuw scherm)
[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 11-06-2008 23:54 ]
Mijn foto's op Flickr.