iWeb en Adsense probleem.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87350

Topicstarter
Ik gebruik iWeb voor mijn site en ik heb daar Adsense advertenties opstaan. Nu heb ik ineens als ik Adsense gebruiken een vaag probleem wat ik graag opgelost wil zien worden en ik hoop dat jullie me daar mee kunnen/willen helpen.

Ik kan mijn Adsense account niet meer configureren. Als ik mij wil aanmelden met het e-mailadres wat ik gebruik zegt iWeb dat hij dat account niet kan vinden en nog vreemder als ik mij met een ander email wil registreren zegt iWeb dat dat niet kan omdat het al in gebruik is wat niet zo is. Iemand een oplossing ( hoop ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 14:56

Eris

-

Kan je gewoon via https://www.google.com/adsense/ wel inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:54
Je kunt je adsense account voor zover ik weet niet configureren vanuit iWeb, maar zoals erlis al zegt alleen via www.google.com/adsense/
Als je daar ook niet kan inloggen kan het zijn dat je account gebanned is, maar daarvoor moet je even je mail checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87350

Topicstarter
Knopsje schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:29:
Je kunt je adsense account voor zover ik weet niet configureren vanuit iWeb, maar zoals erlis al zegt alleen via www.google.com/adsense/
Als je daar ook niet kan inloggen kan het zijn dat je account gebanned is, maar daarvoor moet je even je mail checken.
Ik kan wel gewoon inloggen dus niet geband, zou ook niet weten waarvoor.
Je kan dus wel je Adsense account configureren in iWeb 08. Je moet een e-mailadres opgeven anders weet iWeb niet hoe hij de adds moet configureren. Je kan dat voordat je adds plaats of je moet het direct doen als je een add-banner op je site wilt plaatsen.