Toon posts:

Hoeveel levert dit systeem nog op?

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Graag wil een nieuw systeem gaan kopen. Ik vraag me echter af wat mijn oude systeem nog waard is.

De specs:

Intel Core2Duo E6750 processor
Asus P5B moederbord
DDR2/800 Apacer 2x1024mb geheugen
8800GT EVGA 512mb videokaart
Coolermaster 430w voeding
Coolermaster Centurion 5 behuizing
Coolermaster Hyperx CPU koeler
Nec 7150 sata dvd brander
320gb Samsung sata2 harddisk
Apacer cardreader

Alles in goede staat, rond een jaar oud, incl. bon

Anyone ? :)

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2025
zoek de nieuwprijs van de onderdelen op, tel dan alles bij elkaar op en neem 60% van deze waarde. Dan zit je wel redelijk in de buurt denk ik. =)

www.maartenlangelo.nl

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Hoeveel is mijn PC waard?, welke verwijst naar dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31". Dat laatste topic staat vol met tips hoe je het zelf kunt doen, net als hierboven al wordt aangegeven :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Max 300 euro lijkt me...

Verwijderd

Onzin, zoiets krijg ik nog verkocht voor 500 450, en dan vind ik niet dat ik iemand afgeript heb.

Staat er een gelicencieerd OS op?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 02:06 ]

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:55
Wat is er mis met dat systeem dan :/

Verwijderd

Neefdave schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 02:15:
Wat is er mis met dat systeem dan :/
Systeem is idd prima. Alleen al de keuze voor een samsung HD is top! Stil en superkoel!

Enige reden die ik kan bedenken is toch willen overstappen op een laptop (een beslissing die veel mensen te snel nemen, want voor velen is een laptop geen noodzaak) of overstap op een mac.

In het eerste geval zou ik naast deze setup gewoon een msi wind a 400 nemen.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
ik zou zeggen neem de nieuwprijs en keer 0,65-0,75. Zie gambieter post hierboven. Daar genoemde topic staat genoeg tips hoe je zelf kan taxeren.

dikzak

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Zoals gambieter al vermeld heeft hebben we daar het taxatietopic voor. Daarbij zijn dit soort topics niet toegestaan binnen de CSL, zie hiervoor ook het CSL Beleid
gambieter schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 01:35:
Zie Hoeveel is mijn PC waard?, welke verwijst naar dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31". Dat laatste topic staat vol met tips hoe je het zelf kunt doen, net als hierboven al wordt aangegeven :) .
Dit topic gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.