Ik wil met mijn nieuwe PC 2 verschillende schermen aansluiten die allebei een ander beeld laten zien, bijv een scherm op welke ik music afspeel en MSN heb staan ofzo, en op het andere scherm een game of werkstuk voor school. Kleine scherm voor MSN/WMP zal een 17 Inch scherm zijn, en de grote voor het gamen/werken een 24 Inch scherm. CPU zal quadcore zijn, en eenn 9800GTX(GX2 maybe?) of de nieuwe 280 GTX als ik deze eventuel wil. 2e(dus kleine) scherm zal ik eventueel aansturen via een goedkope VGA kaart als dit nodig mocht zijn omdat de hoofd VGA kaart dit niet kan. Ik wil dan ook vrij makelijk tussen de 2 schermen kunnen "wisselen/werken", dus dat ik niet eerst 1 minuut bezig ben om vanuit scherm 1 uberhaupt de mogelijkheid te hebben naar scherm 2 te gaan en andersom. OS is waarschijnlijk Vista, maar welke versie ervan moet ik nog bepalen.
Is dit "idee" met deze middelen reeël, moet ik het maar vergeten of is het wel mogelijk op een andere manier?
/offtopic: Als dit in het verkeerde subforum staat aub verplaatsen naar de juiste.
Is dit "idee" met deze middelen reeël, moet ik het maar vergeten of is het wel mogelijk op een andere manier?
/offtopic: Als dit in het verkeerde subforum staat aub verplaatsen naar de juiste.
[ Voor 8% gewijzigd door Darkasantion op 11-06-2008 00:52 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!