Toon posts:

[hosting] specifieke eisen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te overwegen om bij Leaseweb een contract af te sluiten, maar vind hun Windows (ASP.Net) a 19,95 per maand nogal duur, terwijl ik daar ook een goedkoper abonnement kan afsluiten, waarbij ik PHP mogelijkheden krijg voor 2,95 per maand. Nu is het zo dat ik meerdere domeinen op dit moment heb lopen bij mijndomein.nl en daar wil ik zo snel mogelijk weg eigenlijk.

Wat ik wil is het volgende: 5 domeinen, waaronder een 18+ website (of valt een webshop voor erotische artikelen daar niet onder) hosten mbv ASP.Net in combinatie met C# en .NET Framework 3.5 en bij voorkeur MySQL

Ook zit ik te denken aan Flexservers, omdat een kennis van mij vertelde dat hij voor 10 euro per maand 10 domeinen via een VPS kon hosten, maar ik kon op hun site niet de specificaties daarvan vinden en

Verwijderd

Vraag gewoon een offerte aan, niet moeilijk doen. Verder is 19,95 per maand natuurlijk helemaal niet duur voor een webshop. Maar goed, wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, verwacht dan geen service.

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 13:49
Naar mijn idee zijn de eisen niet zo heel specifiek daar dit standaard vanuit Plesk onder Windows wordt geleverd.

Een korte zoekactie op ispgids.com geeft het volgende lijstje:
http://www.ispgids.com/ov...=&datacentrum=0&netwerk=0

Door wat gedragscode filters uit te schakelen heb je er nog wat meer keuze tot je beschikking.

Ik verwacht overigens dat de VPS met 10 domeinen voor € 10, - per maand geen Windows VPS zal zijn daar de prijzen hiervan doorgaans wel iets hoger liggen.

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:10:
Vraag gewoon een offerte aan, niet moeilijk doen. Verder is 19,95 per maand natuurlijk helemaal niet duur voor een webshop. Maar goed, wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, verwacht dan geen service.
Ik heb een 5 tal domeinen. Dat zou betekenen dat ik 100 euro per maand kwijt ben, dan vind ik het wel nogal veel. Of moet zoiets dan te regelen zijn via VPS of is dedicated/co-located hosting dan aan te raden.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:20:
[...]

Ik heb een 5 tal domeinen. Dat zou betekenen dat ik 100 euro per maand kwijt ben, dan vind ik het wel nogal veel. Of moet zoiets dan te regelen zijn via VPS of is dedicated/co-located hosting dan aan te raden.
Waarom dat? 1* hosting pakket, 5 domeinen erop, en via routes werken?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:10:
Eensch. Het lijkt mij juist een hele scherpe prijs, helemaal voor Microsoft hosting.

Een VPS lijkt me een beetje overkill. Neem in ieder geval liever een hosting pakket van 19,95 dan een VPS van 10 euro, want da's wel heel goedkoop. ;)
Pagina: 1