Ik heb op me server "VMware Server 2.0" geinstalleerd, echter moet deze benadert worden via de webbrowser. (dit is nieuw in VMware server 2.0) Het probleem is alleen dat het op de een of andere manier niet goed gaat als ik dit wil doen via Mac OS(wat toch wel het enige OS is wat ik draai)
De browsers die ik heb geprobeert zijn: Opera, Safari, Webkit en Firefox. Het probleem waarom het niet werkt is dat er een extra plugin geinstaleerd dient te worden en op de een of andere manier kan dit dus niet in Mac OS. Als ik dit in een VM(windows xp,
) op me machine doe (dus ik benader me server vanaf een client, en de client draait een VM) gaat dit gewoon goed. Hierin gebruik ik dan ook firefox, net zoals in Mac OS. Dit terwijl het in Mac niet werkt met Firefox. Het lijkt me dat ik niet de enige ben met dit probleem, en ook niet dat iedereen dit oplost door een VM te gaan draaien op zijn server te benaderen
.
Ik hoop dus dat er iemand een oplossing voor dit toch wel vreemde probleem heeft !
De browsers die ik heb geprobeert zijn: Opera, Safari, Webkit en Firefox. Het probleem waarom het niet werkt is dat er een extra plugin geinstaleerd dient te worden en op de een of andere manier kan dit dus niet in Mac OS. Als ik dit in een VM(windows xp,
Ik hoop dus dat er iemand een oplossing voor dit toch wel vreemde probleem heeft !