[xp]ik zie mijn desktop door het zwarte heen van games

Pagina: 1
Acties:

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:00
Gisteren was het mass effect waarbij ik de subtitles van mn VLC ineens door sommige textures heenzag nu was het world of warcraft. Als hij opstart dan komt er een breedbeeld filmpje. Normaal is dit boven en onder zwart. Nu zie ik echter vrolijk het groen van mn desktop en het geheel knippert hevig. Ingame is het weg.

Erg vervelend.

Ik heb al een herstelpunt gedaan naar een paar dagen terug maar dat hielp niet. (Annoying genoeg is wel mijn EXE weg waar ik gisteren 4 uur over had gedaan om te compilen.)

Ik verdenk de VMware movide decoder van het veroorzaken van problemen echter hier zit geen uninstall bij. Kan niet achterhalen wanneer ik die erop had, de exe stamt van donderdag maar als ik bij systeemherstel kijk zie ik als eerste even de de-installatie en dan pas de installatie van de decoder dus het lijkt erop alsof hij er al langer opstond. Windows komt overigens uit mei dus is niet zo oud nog.

Verder heb ik nog visual basic express en c++ van microsoft en turtoise erop gezet de laatste dagen. Allemaal heb ik ze uninstalled zonder succes. Googlen op zwart dat doorzichtig wordt levert geen nuttige dingen op helaas.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Verwijderd

Probeer eens de nieuwste versie van de driver van je videokaart te installeren... ?

• sdk1985
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:20:
Probeer eens de nieuwste versie van de driver van je videokaart te installeren... ?
Zou toch vreemd zijn als dat het was ik heb in mei destijds de nieuwste geinstalleerd en niet verandert dus dan kan dit toch ook niet nu pas optreden?

edit: 175.16_geforce_winxp_32bit_international_whql.exe geinstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem (ipv 165).

Knippert als een gek als ik WoW opstart tijdens het intro filmpje, het filmpje zelf niet, de balken erboven en eronder wel. Onder zit wel een stuk zwart maar het bedekt het scherm niet,

[ Voor 30% gewijzigd door sdk1985 op 11-06-2008 12:22 ]

Verwijderd

Ik heb iets "gelijkaardigs" als Winamp open staat en er een vinkje ervan staat op: "Scroll titel in de Windows taakbalk" bij algemene voorkeuren.

Long shot..

• sdk1985
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:50:
Ik heb iets "gelijkaardigs" als Winamp open staat en er een vinkje ervan staat op: "Scroll titel in de Windows taakbalk" bij algemene voorkeuren.

Long shot..
Heb geen winamp helaas:(. Toch bedankt!