Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FF]Youtube's spelen niet meer af/haken af na enkele sec

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik draai een tijdje FF3, lijkt mij goed te werken, maar nu merk ik dus (viel mij nooit ech op, dacht altijd dat het aan YT lag) dat ik dus als ik een videootje bekijk op GoT, dus de embed versie, dat die dus telkens na enkele seconden stopt.

Ik weet echt niet waar dit aan ligt. IK heb flash al eens geherinstalleerd (ga ik nu voor alle zekerheid NOG eens doen), maar ik ben wat ten einde raad...

Iemand een suggestie ?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb daar ook wel eens last van. Zowel in FF2 als in FF3. Echter komt het bij mij alleen voor als ik een aantal filmpjes (10+ ?) op het scherm heb. Anders doen ze het altijd prima :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

gokje iedere keer 5 sec, dan is het toch adobe flash, heb ik ook, oudere versie heeft geen last maar ja is niet echt veilig

Jsunnyreports

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Heb ik ook met FF2. Meerdere embedded filmpjes (niet enkel YouTube) tegelijk open (tabs) en ze stoppen allemaal na 'n seconde of 2.

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 10-06-2008 18:57 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• HyperBart
  • Nu online
Cloud schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:55:
Ik heb daar ook wel eens last van. Zowel in FF2 als in FF3. Echter komt het bij mij alleen voor als ik een aantal filmpjes (10+ ?) op het scherm heb. Anders doen ze het altijd prima :)
ja ! dat is het dus, zat net in de HK, filmpjes topic, en toen had ie het !!!

Waar ligt dat aan ?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geen idee eigenlijk. Misschien een foutje in Flash Player die het aantal niet aankan ofzo? :?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik heb hetzelfde probleem opgelost door te Flash te updaten naar 10 beta:
meuk: Adobe Flash Player 10.0.1.218 beta

Nadeel is dat voor sommige sites deze te nieuw is en gaan klagen over de flash versie.

• HyperBart
  • Nu online
Tsja, dan update je al... :(

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Henk007 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:02:
Ik heb hetzelfde probleem opgelost door te Flash te updaten naar 10 beta:
meuk: Adobe Flash Player 10.0.1.218 beta

Nadeel is dat voor sommige sites deze te nieuw is en gaan klagen over de flash versie.
Voor mij was dit ook de oplossing. Ik kwam erachter doordat IE7 met Flash 10 wel de filmpjes werkte. Dit had ik gedaan om te testen, aangezien de beta versies van Flash 9 niet zo goed werkte.

Nu was het andersom.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Pagina: 1