Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CS3] werkt ineens totaal niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik adobe creative suite CS3 design premium. Ik draai dit op windows vista ultimate. Twee weken lang heeft CS3 perfect gewerkt. Nu ineens werken alle CS3 programma's niet meer. Bij het opstarten van photoshop krijg ik de melding "photoshop werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht" (maar die wordt uiteraard niet gevonden). Dreamweaver start niet meer op, ook geen melding. Andere CS3 progs zelfde verhaal.

Ik heb al 2 keer geprobeerd om CS3 volledig te verwijderen (alle progs compleet met instellingen en voorkeuren), maar ik houd precies hetzelfde probleem na herinstallatie.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? En wat ik kan proberen om het weer in orde te krijgen?

Thanks!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Adobe al gebeld? FAQ al nagekeken? Recentelijk WindowsUpdate gedraaid? Zit de stekker erin?

Ik mis ff wat dingen die voor de hand liggen maar die je niet noemt als zijnde wel/niet geprobeerd en met welk resultaat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Contact gehad met adobe met als resultaat dat ze zeiden dat het aan mijn eigen configuratie moest liggen en ze me er momenteel niet verder mee konden helpen, het was geen bekend probleem bij hun zeiden ze me.

In FAQ of andere op internet beschikbare info (in zitten zoeken) niks kunnen vinden.

Onlangs geen windows update gedraaid en ik zou ook niet weten wat ik anders gedaan heb om de boel te verklooien. En ja de stekker zit erin:P

Ik snap dat je dit vraagt, maar goed de genoemde dingen brachten me dus niet veel verder:(

Verwijderd

Topicstarter
niemand met een idee? Sorry dat ik mijn topic weer omhoog schop maar ik kom er zelf echt niet uit |:(

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels merk ik dat een ander programma (SPSS) het ook niet meer doet (zelfde melding bij opstarten), ik vraag me nu dus af of het toch niet een wat algemener probleem is. Nu ik er zo over nadenk is het gekomen nadat ik mijn laptop (waar het om gaat) mee op reis heb gehad. Maar goed, als er iets beschadigd was geweest dan kan het toch niet dat bepaalde dingen nog wel werken en andere programa's niet meer? Of denk ik nu te kort door de bocht?

• twcm
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 22:28
Hoi, ik ken deze melding - maar dan vanuit CS1 en CS2 - als je het geheugengebruik te hoog instelt in photoshop gaat dit mis.

Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy and taste good with ketchup.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reactie. Het punt is dat ik helemaal niets meer in kan stellen omdat ik het programma helemaal niet in kom. Het is ook geen probleem van 1 programma want zoals aangegeven heb ik het met meer progs. Het lijkt dus of er een algemeen probleem is. Ik dacht dat er wellicht een geheugenmodule zou los zijn getrild of iets dergelijks, zodat bepaalde dingen niet meer werken. Echter, unreal tournament 3 draait nog prima, ook een erg zwaar programma natuurlijk..

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels een oplossing gevonden via een ander forum, oplossing is hier te vinden:
http://www.helpmij.nl/for...php?p=2349017#post2349017

wellicht heeft iemand anders er nog iets aan, werkte voor mij perfect:)
Pagina: 1