Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] 8 pagina's als boek printen

Pagina: 1
Acties:

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 21:31
Hoi.

Ik heb een grote tekst in word geprint en ik wil graag deze printen in de vorm van een boek. Dus 1 a4tje wordt 2x A5 op 1 A4 blad. Echter ik kan die functie in word 2007 niet vinden hoe ik dat kan doen.

Op internet kan ik alleen maar Word 2003 dingen vinden alleen het probleem is dat ik geen 2003 heb.

Kan iemand mij helpen?

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11 21:40
Van de MS site: A5-boekje maken in Word

Volgens de site is het van toepassing vanaf Word 2000.

AULXJMHR

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 12:39
Ga in de ribbon naar de tab "Pagina indeling", dan de knop "Marges" uitvouwen, onderste optie "Aangepaste marges..." kiezen, dan in dat scherm bij "Meerdere pagina's" kiezen voor "katern". Bijna klaar, nu nog klikken op "Liggend formaat" in hetzelfde scherm, en een tab verder ("Papier") kiezen voor A5. Nu heb je wanneer je bij printen voor dubbelzijdig kiest een perfect nietbaar boekje.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

• BlackWhizz
Ik heb het geprobeerd, alleen ik krijg alleen maar vreemde pagina's met rommel dr op en pagina's die door mekaar heen geprint zijn (letterlijk).

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Wellicht ligt het aan de printerdrivers. Probeer anders eens een pdf printer.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• BlackWhizz
Plan has changed. Ik heb er een PDF van gemaakt. Nu alleen nog uitvinden hoe het werkt met een PDF.
Pagina: 1