Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word] Dubbelzijdig afdrukken van samenvoegdocument.

Pagina: 1
Acties:

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-11 11:21
Ik heb een document die bestaat uit 3 pagina's en deze wil ik samenvoegen met bijvoorbeeld 5 adressen die in Excel staan. Nu wil ik het samenvoedokument dubbelzijdig afdrukken, echter wordt bladzijde 1 van het tweede adres op de achterkant afgedrukt van bladzijde 3 van het eeste adres.
Nu kan ik natuurlijk wel een extra lege bladzijde toevoegen, zodat er een even aantal bladzijdes zijn, maar dit vind ik niet netjes.Is er geen andere mogelijkheid? Bijvoorbeeld door rekening te houden met een sectie-einde?

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Sectie einde laten starten op oneven pagina (3, 5, 7, etc).
Dat zou perfect moeten werken. :)

Happy Blessings <3

• Digin
Wat voor soort sectie einde moet ik dan gebruiken? En moet ik ook nog iets extra aanvinken bij het afdrukken?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:50

Reptile209

- gers -

Heel flauwe hack: voeg een extra lege pagina in aan het einde van je template-document zodat je vier pagina's krijgt. Het tweede adres komt dan netjes op een nieuwe pagina uit.

Zo scherp als een voetbal!

• Digin
Die extra pagina had ik ook al bedacht, maar dat vind ik geen goede optie. Stel je maar eens voor dat een van de samenvoegvelden een tekstveld is die ongedefinieerd groot kan zijn. Hierdoor kan het voorkomen dat het document van adres 1 uit 3 bladzijden bestaat en het document van adres 2 uit 4 bladzijden. Dit gaat dus niet werken met een extra lege pagina.
Elk document van een samenvoeg-adres moet gewoon op een nieuwe pagina beginnen.
Pagina: 1