Ik wil geen overbodige informatie geven, maar ook geen misschien vitale info achterhouden.
Ik heb twee W2K3 omgevingen. als volgt geconfigureert:
1. W2K3 R2 SP2 met VirtualCenter voor een ESX3.5 infrastructure
2. Virtuele W2K3 SP2 PDC enterprise waar Wise Package Studio opstaat.
Op systeem 1 heb ik op een aparte partitie een voor Wise noodzakelijk "sharepoint" gemaakt.
Dit sharepoint bestond al op systeem 2, maar vanwege ruimtegebrek verplaatst naar systeem 1. Dit werkte zonder problemen. Ook het maken van een mapping ging succesvol. Daarna moest ik en update uitvoeren van Wise (vandaar het ruimtegebrek) en na de reboot zijn de problemen begonnen. Als ik nu op systeem 2 met de verkenner naar de mapping van systeem 1 ga, krijg ik demelding:
Ik heb de volgende dingen gedaan:
Op beide machines heb ik de tijd nagenoeg gelijk gezet (iig ruim binnen de vereiste marge van 10 minuten), ik heb de Windows Time service gedisabled, ik heb de daylight savings time uitgezet (als deze aanstaat, wordt de tijd automagisch 1 uur verder dan zou moeten
)
Op de virtuele omgeving heb ik de "Time synchronisation van de omgeving met de ESX service" uit heb gezet.
Voor meer informatie drop a line. Ik ben hier nu 4 uur mee bezig en begin wanhopig te worden, dus ik blijf strak dit topic monitoren.
Ik heb twee W2K3 omgevingen. als volgt geconfigureert:
1. W2K3 R2 SP2 met VirtualCenter voor een ESX3.5 infrastructure
2. Virtuele W2K3 SP2 PDC enterprise waar Wise Package Studio opstaat.
Op systeem 1 heb ik op een aparte partitie een voor Wise noodzakelijk "sharepoint" gemaakt.
Dit sharepoint bestond al op systeem 2, maar vanwege ruimtegebrek verplaatst naar systeem 1. Dit werkte zonder problemen. Ook het maken van een mapping ging succesvol. Daarna moest ik en update uitvoeren van Wise (vandaar het ruimtegebrek) en na de reboot zijn de problemen begonnen. Als ik nu op systeem 2 met de verkenner naar de mapping van systeem 1 ga, krijg ik demelding:
En met de verkenner zie ik de PCnaam wel, maar krijg ik de melding:Microsoft Windows Network: There are currently no logon servers available to service the logon request.
Het is een domain controller!!!\\Virtualcenter is not accessible. You might not have permission to use this network resource. Contact the administrator of this server to find out if you have access permissions.
This server's clock is not synchronized with the primary domain controller's clock.
Ik heb de volgende dingen gedaan:
Op beide machines heb ik de tijd nagenoeg gelijk gezet (iig ruim binnen de vereiste marge van 10 minuten), ik heb de Windows Time service gedisabled, ik heb de daylight savings time uitgezet (als deze aanstaat, wordt de tijd automagisch 1 uur verder dan zou moeten
Op de virtuele omgeving heb ik de "Time synchronisation van de omgeving met de ESX service" uit heb gezet.
Voor meer informatie drop a line. Ik ben hier nu 4 uur mee bezig en begin wanhopig te worden, dus ik blijf strak dit topic monitoren.
[ Voor 11% gewijzigd door its_Muppet op 10-06-2008 14:21 ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)