Over 'Wrath of the Lich King krijgt achievements'

Pagina: 1
Acties:

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03-2025

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
nieuws: 'Wrath of the Lich King krijgt achievements'

De beta test nog niet echt bezig, Blizzard zegt zelf nog met de alpha bezig te zijn. Maar wat belangrijker is, is dat die alpha build onder een NDA agreement staat. De info die jullie dus posten in het nieuwsbericht zal weliswaar correct zijn, maar "illegaal" verkregen (illegaal volgens de regels van Blizzard dus, niet volgens de wet)

Ik weet eigenljik niet wat jullie standpunt is tov "correcte doch dubieus verkregen informatie"

nieuwsbericht over alpha build

Ik wilde jullie er gewoon op wijzen...

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als wij geen NDA tekenen zijn we d'r ook niet aan gehouden. Dat Deathknight.info d'r misschien ruzie aan overhoudt is hun probleem, vanuit onze optiek is de informatie vrijelijk beschikbaar en kunnen we dus gewoon publiceren waar we zin in hebben :)

What is said on the internet, stays on the internet ;)

Wat de alpha/beta-status betreft: dat mag de auteur zelf even uitzoeken. Ik sein 'm in heb 'm ingeseind :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rataplan op 10-06-2008 14:53 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Ha Erycius
Wat de status van de test heb je gelijk. Blizzard zelf noemt het een alphatest. Ik heb de tekst wat aangepast en er nu simpelweg test van gemaakt. Het doet er niet zoveel toe of die nou alpha of beta heet, feit is dat van de achievements alleen de lege menu's nog maar aanwezig zijn.

Wat de NDA betreft heeft Rataplan gelijk. We hebben niets ondertekend en zijn dus ook nergens aan gehouden. De informatie is door onderen gelekt en nu vrijelijk beschikbaar op internet. Wij hebben de informatie niet gelekt en hebben dus ook geen afspraken met Blizzard geschonden.

Verder hebben we de titel van het bericht bewust tussen aanhalingstekens gezet om aan te geven dat we niet weten of het bericht geheel waar is. Het gaat om onbevestigd nieuws. We vonden het echter interessant genoeg om te melden. Er zijn tenslotte genoeg WoW-spelers onder de bezoekers van Tweakers.net.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er staat nu
Ontwikkelaar Blizzard Entertainment test momenteel een test van Wrath of the Lich King,
Dat twee keer 'test' met een verschillende betekenis in een zin ziet er ook vaag uit. Maak dan van de tweede 'test', 'testversie' of iets dergelijks.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.