Bij mijn werkgever is door de komst van een nieuw computersysteem vereist dat hiervoor een call-out regeling moet plaatsvinden.
Nu vroeg ik me af wat volgens jullie redelijk is aangaande frequentie en vergoeding.
De dienst is per week en er wordt verwacht dat je binnen 1 uur toch op je werk kan zijn om alles te regelen.
Wat is redelijk voor het aantal keer dat je deze dienst moet lopen?
We zijn nu met 4 man, maar door ziekte, vakantie en cursussen komt het voor dat je elke 3 weken moet wachten lopen of zelfs meer of 2 weken achter elkaar en soms kan het simpelweg niet.
Wat is een redelijke vergoeding
Deze is voor een doordeweekse dag 35 euro bruto en in het weekend 70 euro bruto.
In principe tijd voor tijd als je moet komen.
Wat zijn jullie ervaringen en vergoeding?
Zijn er officiele sites die meer info geven?
Nu vroeg ik me af wat volgens jullie redelijk is aangaande frequentie en vergoeding.
De dienst is per week en er wordt verwacht dat je binnen 1 uur toch op je werk kan zijn om alles te regelen.
Wat is redelijk voor het aantal keer dat je deze dienst moet lopen?
We zijn nu met 4 man, maar door ziekte, vakantie en cursussen komt het voor dat je elke 3 weken moet wachten lopen of zelfs meer of 2 weken achter elkaar en soms kan het simpelweg niet.
Wat is een redelijke vergoeding
Deze is voor een doordeweekse dag 35 euro bruto en in het weekend 70 euro bruto.
In principe tijd voor tijd als je moet komen.
Wat zijn jullie ervaringen en vergoeding?
Zijn er officiele sites die meer info geven?