vista mce/360 koppelen aan sbs 2003 ?

Pagina: 1
Acties:

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-03 20:07
aangezien een klant van ons het geweldige idee had om wat media die hij heeft te streamen vanaf de server (sbs 2003) naar zijn mediacenter of 360 (kantine) vroeg hij of we dit konden realiseren..

nu hebben we all bedacht dat het met een eventuele share zo te regelen moet zijn voor de mediacenter alleen de vraag is kan dit ook gedaan worden met de 360..

er zijn natuurlijk de standaard connect tooltjes om pc's te verbinden met de 360 maar wil je zoiets wel draaien op een server (ik zeg nee)

helaas is en blijft de klant koning en zitten we hier dus te dubben of we het wel/niet kunnen doen.

vanavond maar mn huidige servertje als test persoon gebruiken voor de 360 maar ik vrees het ergste..

(als ik het goed begrijp zou bv een windows home server hier weer perfect voor zijn alleen dan is de vraag willen ze zoiets mischien dan wel)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
zit in SBS windows media player 11 want ik dacht dat die dit direct kon streamen naar die xbox.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pech voor de klant.

Voor goede sharing (zoveel mogelijk gebaseerd op Microsoft) moet je onder andere MediaPlayer 10 of 11 hebben, dan een share-tool (zoals in de handleiding van de 360 staat beschreven) of je moet gaan werken met iets als TVersity.

Ik zou het ten zeerste afraden; geen idee wat de specs van de server zijn maar dit kan wel eens een flinke impact gaan opleveren op het reilen en zeilen van die bak!
LuckyY schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:30:
zit in SBS windows media player 11 want ik dacht dat die dit direct kon streamen naar die xbox.
Ja, mits je UPnP hebt en dat zit niet in SBS, uit mijn hoofd!

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 10-06-2008 13:31 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-03 20:07
MAX3400 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:30:
Pech voor de klant.

Voor goede sharing (zoveel mogelijk gebaseerd op Microsoft) moet je onder andere MediaPlayer 10 of 11 hebben, dan een share-tool (zoals in de handleiding van de 360 staat beschreven) of je moet gaan werken met iets als TVersity.

Ik zou het ten zeerste afraden; geen idee wat de specs van de server zijn maar dit kan wel eens een flinke impact gaan opleveren op het reilen en zeilen van die bak!

[...]

Ja, mits je UPnP hebt en dat zit niet in SBS, uit mijn hoofd!
gelukkig zou er alleen gestreamed worden als iedereen ook echt ''pauze'' heeft dus kwa performance zou het wel meevallen..

zelf draai ik thuis idd dat versity maar dat wil ik all helemaal niet op de sbs gaan zetten..

vanavond maar eens kijken of upnp werkt..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN