Toon posts:

Verwijderen Sportzomer forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik mogen vragen waarom het complete sportzomer forum onderdeel is verwijderd?
Er waren juist heel veel mensen aan het discusseren over de wedstrijd Nederland - Italie

:|

Edit: hij is weer terug.

Ik vraag mij af of dit een bug is of niet, want sinds vanochtend 10 uur tot 20 seconden geleden was het niet zichtbaar.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Themaforum: Sportzomer :?

Met daarin oa [EK] 9-6-2008 20:45 Nederland - Italië

[ Voor 46% gewijzigd door pven op 10-06-2008 13:26 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik kan er nog gewoon in hoor.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 14:51

Koppensneller

winterrrrrr

Hij is er gewoon nog hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is niet verwijderd? :? Themaforum: Sportzomer

edit:
Oh rechten. Als het goed is kon je die überhaupt nooit zien? :? onzin blijkbaar

[ Voor 44% gewijzigd door Cloud op 10-06-2008 13:30 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ben er vanochtend een aantal keer wezen kijken, is niet weg geweest hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door jelmervos op 10-06-2008 13:27 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou net een screenshot gaan maken, om te laten zien dat hij toch echt weg was, waarna hij er ineens weer was.

Heel apart dit.

Als het weer gebeurt zal ik proberen een screenshot te maken.
Cloud schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:26:
Dat is niet verwijderd? :? Themaforum: Sportzomer

edit:
Oh rechten. Als het goed is kon je die überhaupt nooit zien? :?
Tot vanochtend 10 uur kon ik alles lezen, ik was zelfs niet eens ingelogd!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm. Weet je zeker dat je hem vanmorgen niet over het hoofd hebt gezien? Mijn idee van die rechten klopt dan blijkbaar niet :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Foutje in de toegangsrechten, nu gefixed.. Ennuh, je weet dat je geen clones aan mag maken he?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hij is weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Met 'gefixed' bedoel je: afgesloten voor niet-HK-bezoekers of niet-SG-bezoekers? Want ik kon 'm net nog zien, maar nu krijg ik een 'forum_not_allowed' naar m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
sub0kelvin schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:42:
Met 'gefixed' bedoel je: afgesloten voor niet-HK-bezoekers of niet-SG-bezoekers? Want ik kon 'm net nog zien, maar nu krijg ik een 'forum_not_allowed' naar m'n hoofd.
Het is nu gekoppeld aan de SG-rechten, meen ik. Daar moet je (geloof ik) 3 week 30 dagen voor geregistreerd zijn en 50 posts gemaakt hebben. Daar kom jij dus nog 3 voor tekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
jah, ik had al zo'n vermoeden, leek me ook wel logisch. Bedankt voor de opheldering.

offtopic:
nu nog 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:44:
[...]

Het is nu gekoppeld aan de SG-rechten, meen ik. Daar moet je (geloof ik) 3 week voor geregistreerd zijn en 50 posts gemaakt hebben. Daar kom jij dus nog 3 voor tekort :)
Waarom kon ik dan, notabene uitgelogd, wel alle reacties op het EK lezen?

Het is trouwens raar dat juist dat forum een toelatingseis heeft, omdat juist dat onderdeel totaal geen "tweakers" ervaring vereist maar gewoon over voetbal gaat.

Ondertussen krijg je op het Game forum wel constant dezelfde vragen in topics, terwijl je daar dus juist zo'n toelatingseis zou willen (zodat mensen eerst leren hoe het werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:50

ralpje

Deugpopje

Zo te zien moet jij ook nog ff wat posts bij elkaar sprokkelen :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Klopt, en het was de bedoeling dat dat vanaf het begin al zo was, gezien de policy in het forum zelf:
Toegang tot het Sportzomer Forum
Het Sportzomer forum is toegankelijk voor iedereen die SG/NSTM toegang heeft. Dus heb je 50+ postings en sta je 30 dagen of meer geregistreerd, dan heb je automatisch toegang tot dit subforum.
Alleen vreemd dat hier nooit een MED van gemaakt is?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:48:
moto-moi zei toch dat het een foutje in de toegangsrechten was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

moto-moi schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:38:
Foutje in de toegangsrechten, nu gefixed.. Ennuh, je weet dat je geen clones aan mag maken he?
Daarom dus.
Het is trouwens raar dat juist dat forum een toelatingseis heeft, omdat juist dat onderdeel totaal geen "tweakers" ervaring vereist maar gewoon over voetbal gaat.
Lieve Adjes FAQ
SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computergerelateerd en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten in plaats van te helpen, zijn deze fora voor een net geregistreerde gebruiker verborgen.
Ondertussen krijg je op het Game forum wel constant dezelfde vragen in topics, terwijl je daar dus juist zo'n toelatingseis zou willen (zodat mensen eerst leren hoe het werkt).
Games =! general chat. Maargoed, dit is weer een heel andere discussie, die past hier niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:48:
[...]

Zo te zien moet jij ook nog ff wat posts bij elkaar sprokkelen :)
Om over voetbal te mogen praten? Yeah right.

Daarnaast moet ik nog tot 3 juli wachten, dan is het EK al over.

Is het niet mogelijk die toelatingseis te laten vervallen, want dit leidt natuurlijk nergens toe.

Ook op de andere forums in dat onderdeel hoef je geen irritatie door nieuwe gebruikers te verwachten, want zoals ik al aangaf, dat soort dingen gebeuren juist op het gameforum (en bij LCD/Plasma topics) en daar mag je juist meteen in!

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
[...]

Omdat GoT in eerste instantie bedoeld is voor tech-gerelateerde zaken, we willen dus dat mensen zich registreren om dáárover te discussieren. Als ze daar een tijdje mee bezig zijn geweest krijgen ze als "extra'tje" of als "beloning" fora zoals SG en NSTM om ook over niet-tech-gerelateerde onderwerpen te kunnen praten. Anders krijg je een wildgroei aan mensen die zich hier registreren om bijvoorbeeld over voetbal te praten, en geen bijdrage leveren aan het tech-gedeelte waar het forum voor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee dus, we willen hier tweakers hebben, die als extraatje het sportzomer forum krijgen en niet andersom. Dáárom is de toegangseis.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HyperioN. schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:52:
[...]

Omdat GoT in eerste instantie bedoeld is voor tech-gerelateerde zaken, we willen dus dat mensen zich registreren om dáárover te discussieren. Als ze daar een tijdje mee bezig zijn geweest krijgen ze als "extra'tje" of als "beloning" fora zoals SG en NSTM om ook over niet-tech-gerelateerde onderwerpen te kunnen praten. Anders krijg je een wildgroei aan mensen die zich hier registreren om bijvoorbeeld over voetbal te praten, en geen bijdrage leveren aan het tech-gedeelte waar het forum voor bedoeld is.
Is het dan niet mogelijk om het wel voor niet geregistreerde en uitgelogde (met minder dan 50 posts en 30 dagen) leesbaar te maken, zoals vanochtend.

Niet dat de discussie over die eerste goal nou heel interessant was na 15 pagina's, maar ik ben wel geinteresseerd in nieuws omtrent de wedtsrijd NL-FR.

Kijk, ik snap nu de redenatie, maar het bovenstaande verhelpt dat: je kan je niet mengen in discussies, je kan hooguit lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mja en dan de HK enzo ook open? :/

Liever niet.
Tweakers is voor techneuten, en jij bent dat kennelijk niet genoeg. Over 2 jaar meer succes ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Boudewijn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:58:
Mja en dan de HK enzo ook open? :/

Liever niet.
Tweakers is voor techneuten, en jij bent dat kennelijk niet genoeg. Over 2 jaar meer succes ;).
Lekker waarde-oordeel ;)

Wellicht handig om even te wachten op crew die eventueel kan onderbouwen waarom een tijdelijk forum specifiek is gekoppeld aan SG toegang.

Daarnaast zou er best een discussie kunnen worden gevoerd om een dergelijk subforum omtrent de sportzomer iets meer openbaar te maken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nou nee het is geen waarde-oordeel. Iemand met te weinig posts (lees 44) en net een weekje registratie is geen techneut hier. Klopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Moah, geen bewezen techneut. Is toch net iets subtieler. Maar ik ben het er volledig mee eens dat het forum aan de SG toegang is gekoppeld, het is een extra voor de vaste bezoeker, niet om extra bezoekers te trekken die alleen voor dat subforum komen en vervolgens hier nooit meer te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mja mi. ben je niet iets tot het bewezen is ;). (Zeker op zoiets vluchtigs\onpersoonlijks als internet).

[ Voor 37% gewijzigd door Boudewijn op 10-06-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 17:07
ik heb meer dan 50 postings, en ben zowiezo langer dan 30 dagen geregistreerd, maar ik zie 't topic ook niet meer.. (Subforum dan)

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wanneer heb je je 50ste post gemaakt? Volgens mij loopt er eens per dag een scriptje dat die rechten uitdeelt.

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 10-06-2008 14:59 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

stefboerrigter schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:56:
ik heb meer dan 50 postings, en ben zowiezo langer dan 30 dagen geregistreerd, maar ik zie 't topic ook niet meer.. (Subforum dan)
Je 50e en 51e replies zijn sowieso van vandaag, script draait 's nachts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

pven schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:58:
Wanneer heb je je 50ste post gemaakt? Volgens mij loopt er eens per dag een scriptje dat die rechten uitdeelt.
Klopt, uit de LA faq:
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en meer dan 50 posts op het forum geplaatst hebt. Het gaat hierbij om álle posts, en niet om zgn. 'techposts'. Je toegang verkrijg je na het draaien van het toegangsscript, wat slechts één maal per dag, namelijk 's nachts, draait. Wacht dus eerst even een dagje voordat je je in LA komt lopen afvragen waarom je nog geen toegang hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:09
Boudewijn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:04:
Nou nee het is geen waarde-oordeel. Iemand met te weinig posts (lees 44) en net een weekje registratie is geen techneut hier. Klopt toch?
Dus of iemand techneut hangt af van hoeveel hij post in dit forum? :? Vreemde redenatie 8)7

EDIT: Reminder to self: Geen tabs te lang laten open staan...

[ Voor 8% gewijzigd door Heikanu op 10-06-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Heikanu schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:03:
[...]

Dus of iemand techneut hangt af van hoeveel hij post in dit forum? :? Vreemde redenatie 8)7
Ja, daar is ook de HK en de SG xs op gebaseerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:26

Cyphax

Moderator LNX
BtM909 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:01:
Daarnaast zou er best een discussie kunnen worden gevoerd om een dergelijk subforum omtrent de sportzomer iets meer openbaar te maken :)
Okee: waarom zou de sportzomer meer volk moeten trekken dan bijvoorbeeld SG? Beide fora zijn verre van tech-gerelateerd, waarom zou je ze niet hetzelfde behandelen?

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je het vreemd vindt dat een forum over sport alleen zichtbaar is als je aan bepaalde criteria voldaan hebt, maar zo is dat al heel lang op dit forum. Een discussie over dit beleid is wellicht waardevoller dan een discussie over of je wel of niet een tijdelijk subforum een speciale behandeling geeft. Is het beleid nog van "deze tijd"? Is de vorm van de gemiddelde bezoeker nog hetzelfde, en zo niet, wellicht vanwege de vele veranderingen in de markt? Hoort bij eventuele behandelingen ook SG, omdat je veel mensen trekt die je jaren geleden niet had (vanwege de verbreding van het forum)?

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Boudewijn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:38:
[...]

Ja, daar is ook de HK en de SG xs op gebaseerd ;).
HK niet. Daar is alleen een bepaald aantal recente post nodig om het mogelijk te maken om iemand te screenen, zodat vervelende mensen gewoon weg blijven daaruit.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het sportforum hangt net als SG/NSTM/VV achter een post- en registratie vereiste omdat het geen kernzaken van Tweakers.net zijn. Het zou best openbaar kunnen worden gemaakt net als een Werk en Inkomen, maar daarvoor is niet gekozen :)
Dirk schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:49:
[...]
Alleen vreemd dat hier nooit een MED van gemaakt is?
Iets wat doorgaans wel gebeurd. Deze keer niet, waarschijnlijk omdat het gewoon vergeten is ;)

Aan de andere kant, het valt vanzelf op dat het er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kixtart schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:01:
[...]

HK niet. Daar is alleen een bepaald aantal recente post nodig om het mogelijk te maken om iemand te screenen, zodat vervelende mensen gewoon weg blijven daaruit.
Sterker nog, SG zou je in principe in kunnen met onzinposts (al wordt dat je niet in dank afgenomen en kan het een ban betekenen als het een crewlid opvalt :P ), de HK kom je domweg niet in als je niet op zijn minst positief aanwezig bent. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Boudewijn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:04:
Iedereen moet toch ergens beginnen, of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:18:

Iedereen moet toch ergens beginnen, of niet soms?
Dat klopt. Maar Gathering of Tweakers moet geeks aantrekken, geen voelbalfans. Die mogen op VI hun ei kwijt. Mensen die enigszins tweakerig zijn (dus eens stuk of 50 posts hier hebben) willen echter ook weleens over sport praten, vandaar is er voor hen een sportforum. Niet voor nieuwelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zowiso is het vreemd dat mensen het tweakers forum uitkiezen om daar over voetbal te komen praten terwijl ze er verder niets te zoeken hebben.
Dat is een beetje zoals het Celine Dion fanclub forum bezoeken vanwege het prachtige kantklossen topic dat er loopt, maar eigenlijk laat Celine Dion je volledig koud.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:23:
[...]

Dat klopt. Maar Gathering of Tweakers moet geeks aantrekken, geen voelbalfans. Die mogen op VI hun ei kwijt. Mensen die enigszins tweakerig zijn (dus eens stuk of 50 posts hier hebben) willen echter ook weleens over sport praten, vandaar is er voor hen een sportforum. Niet voor nieuwelingen.
Nee, dat snap ik en juich ik toe ook. Ik doelde meer op de opmerking van Boudewijn, dat mensen met < 50 posts niet technisch genoeg zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Exorcist schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:44:
Ik doelde meer op de opmerking van Boudewijn, dat mensen met < 50 posts niet technisch genoeg zouden zijn.
Dat zegt hij niet, hij zegt dat je dan nog niet bewezen technisch genoeg bent. Een groot verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

moto-moi schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:47:
[...]

Dat zegt hij niet, hij zegt dat je dan nog niet bewezen technisch genoeg bent. Een groot verschil ;)
"Nou nee het is geen waarde-oordeel. Iemand met te weinig posts (lees 44) en net een weekje registratie is geen techneut hier. Klopt toch?"

Hier zegt hij niet letterlijk bewezen (hij noemt het woord wel een aantal posts later zie ik). Verkeerd opgevat, maar ben het er in ieder geval mee eens. Vind overigens 50 posts nog weinig om SG toegang te krijgen, aan dat aantal zit je zo als je je een beetje verdiept in GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Exorcist schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:44:
[...]

Nee, dat snap ik en juich ik toe ook. Ik doelde meer op de opmerking van Boudewijn, dat mensen met < 50 posts niet technisch genoeg zouden zijn.
Mjah, het staat er nogal lomp.

Het is ook helemaal niet om te bepalen of mensen technisch genoeg zijn. Dat bewijzen 50 posts ook totaal niet.

Het is gewoon om een drempel op te werpen om te voorkomen dat mensen zich bij tweakers.net registreren vanwege de 'offtopic' fora en om te voorkomen dat die forums de grootste worden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Boudewijn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:24:
Mja mi. ben je niet iets tot het bewezen is ;). (Zeker op zoiets vluchtigs\onpersoonlijks als internet).
Sommige mensen met HK/SG toegang hebben nog steeds niet bewezen dat ze technisch genoeg zijn hoor... O-)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij screening voor de HK wordt dan ook niet gekeken of je wel weet welke videokaart ATI onlangs uitgebracht heeft, of hoe die ene van Nvidia presteert in benchmarks, maar gewoon of je leuk meedoet :) Er is geen bepaalde tech-drempel ofzo.
Pagina: 1