Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb onlangs een kaart gekocht voor mijn tomtom.
Western Europa, dit ook omdat ik graag HD Traffic aan de gang wilde krijgen.

Nu heb ik dus een maand proeftijd gehad voor HD Traffic en wilde ik dus mijn abo gaan verlengen.
Iets van 10 euro per maand is dat.

Omdat ik een PDA heb (waar een internet verbinding al op zit) kan ik geen HD Traffic bestellen. Dit gaat niet in Nederland.

Vervolgens heb ik met tomtom gebeld om te vragen hoe of wat. Daar kreeg ik de melding dat het niet ging.
Vervolgens maakte hij ook een opmerking via een omweg kan je het wel nemen, ik was dus erg benieuwd en vroeg aan hem wat deze omweg was. Dat kon hij me helaas niet vertellen. Waarom weet ik niet, misschien weet hij niet, misschien mag hij het niet etc...

Nu is mijn vraag, hebben meer mensen hier last van gehad? en is het toch aan de praat te krijgen via een omweg. Volgens de support man was het te doen, maar hoe ?

Ik kom er niet uit helaas :(

• C0C0
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 08:17
Probeer het eens via de TT website van België, volgens mij kun je daar de gewone verkeerinformatie bestellen.

Heb dit gelezen op een forum en niet zelf geprobeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik reeds geprobeerd, maar je moet inloggen en dan ziet hij meteen dat ik een nederlander ben en kan ik niets bestellen.

Mijn toestel is namelijk gekoppeld aan mijn account, om de mappen te installeren enzo

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 10:33 ]

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
De enige omweg die ik zou kunnen bedenken is om een GO 730 HDT te kopen. Als je dan HDT traffic aan je account assigned hebt, kun je daarna je apparaat in je account terug laten wijzigen naar je PDA. Is wel een dure methode, dus ik kan begrijpen waarom de support daar niet verder op ingaat.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Verwijderd

Topicstarter
idd dat is een erg dure grap, ook niet echt een toepasbare truc dus voor me