Net als 3 collega's mag ik een nieuwe lease auto uitzoeken en alle vier hebben we onze ogen laten vallen op een Ford Focus Wagon. Nu vraag ik me af wat we aan voordelen kunnen behalen wanneer we gelijktijdig bij dezelfde dealer deze auto bestellen.
Ik ben eerlijk gezegd bang dat er weinig echte voordelen zijn.
Graag hoor ik of onderstaande beredeneringen kloppen:
Het lease bedrag zal gelijk blijven volgens mij omdat de lease maatschappij deze naar mijn idee vaststelt op basis van merk / type en opties.
De Bel. dienst kijkt naar de cataloguswaarde(incl. opties) en houdt dus geen rekening met evt. bedongen voordelen van gratis aangeboden optie pakketten als een business pack.
Het enige voordeel zou dan zitten in evt. accesoires als een zilveren pookknop o.i.d. YEAH
Het liefst hoor even dat er van bovenstaande niks klopt.
Ik ben eerlijk gezegd bang dat er weinig echte voordelen zijn.
Graag hoor ik of onderstaande beredeneringen kloppen:
Het lease bedrag zal gelijk blijven volgens mij omdat de lease maatschappij deze naar mijn idee vaststelt op basis van merk / type en opties.
De Bel. dienst kijkt naar de cataloguswaarde(incl. opties) en houdt dus geen rekening met evt. bedongen voordelen van gratis aangeboden optie pakketten als een business pack.
Het enige voordeel zou dan zitten in evt. accesoires als een zilveren pookknop o.i.d. YEAH
Het liefst hoor even dat er van bovenstaande niks klopt.
Geen commentaar