Afgelopen zondag (7 juni) naar Circuitpark Zandvoort geweest, om wat mensen te meeten, kwam er eigenlijk alleen voor een onderdeel van een auto, maar leek me meteen een leuke gelegenheid om wat plaatjes te schieten.
De hele dag door shows van diverse autoclubs in het paddock, en op het circuit wisselden driftsessies af met time-attacks.
Naast wat shots vanaf het dak van de pits heb ik me die middag vooral bezig gehouden met het pannen van auto's op het circuit, omdat ik dat nog nooit gedaan had
9 van de 10 foto's zijn ook direct de prullenbak in gegaan omdat ze niet scherp waren, of andere gebreken vertoonden. Naarmate de dag vorderde ging het gelukkig wel steeds beter 
Foto's zijn gemaakt met een Nikon D50 + Tamron 28-75mm F2.8 + Hoya pola filter, helaas heb ik aan lenzen niet langer dan 75mm dus het was af en toe even behelpen.
#1: Startgrid voor een van de time-attack sessies

#2: Apart lakkleurtje

#3: Honda Civic (turbo) met gemodificeerde neus in de pitsstraat

#4: Koningstrio: Toyota Supra, Mitsubishi Evo en Nissan Skyline

#5: Opel Kadett GSI Turbo in actie

#6: Corvette aan het timetriallen

#7: Viper (had scherper gekund)

#8: Medebezoeker schiet driftende BMW, om even een indruk te krijgen van de afstand

#9: Skyline aan het driften

#10: Ali G mobiel
(Renaultje aan de timetrial)

#11: Drift geweld

#12: En nog eentje

In de nabewerking wat foto's geroteerd en gecropt, een beetje sharpening en een lichte curve meegegeven.
Al met al was het me het dagje wel, een volgende keer hoop ik wel een fatsoenlijke telelens mee te hebben, bij de meeste spots dicht bij het asfalt was het dringen geblazen...
De hele dag door shows van diverse autoclubs in het paddock, en op het circuit wisselden driftsessies af met time-attacks.
Naast wat shots vanaf het dak van de pits heb ik me die middag vooral bezig gehouden met het pannen van auto's op het circuit, omdat ik dat nog nooit gedaan had
Foto's zijn gemaakt met een Nikon D50 + Tamron 28-75mm F2.8 + Hoya pola filter, helaas heb ik aan lenzen niet langer dan 75mm dus het was af en toe even behelpen.
#1: Startgrid voor een van de time-attack sessies

#2: Apart lakkleurtje

#3: Honda Civic (turbo) met gemodificeerde neus in de pitsstraat

#4: Koningstrio: Toyota Supra, Mitsubishi Evo en Nissan Skyline

#5: Opel Kadett GSI Turbo in actie

#6: Corvette aan het timetriallen

#7: Viper (had scherper gekund)

#8: Medebezoeker schiet driftende BMW, om even een indruk te krijgen van de afstand

#9: Skyline aan het driften

#10: Ali G mobiel

#11: Drift geweld

#12: En nog eentje

In de nabewerking wat foto's geroteerd en gecropt, een beetje sharpening en een lichte curve meegegeven.
Al met al was het me het dagje wel, een volgende keer hoop ik wel een fatsoenlijke telelens mee te hebben, bij de meeste spots dicht bij het asfalt was het dringen geblazen...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."