Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Wordpad] Groot gedeelte van document ineens weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister heb ik een groot gedeelte van mijn thesis getikt in wordpad. Verder heb ik er wat afbeeldingen vanuit Paint ingeplakt. Vandaag opende ik het .RTF bestand opnieuw, en alles wat ik gister heb gemaakt is niet meer aanwezig?! :(

Is er een manier om dit terug te halen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen backup-bestand aanwezig in die directory?

Zo niet: pech...

Wordpad...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Geen backup bestand aanwezig. Ik had even een simpele windows editor nodig zonder toeters en bellen, maar ik wist niet dat wordpad zomaar ineens je tekst kon verwijderen.

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Je thesis in Wordpad schrijven? Met paint als image editor (en DUS geen vector graphics..) Is daar nog een specifieke reden voor?

Open die .RTF eens in een echte tekstverwerker zoals OOo Writer of Word. Maar heb je gisteren het document überhaupt opgeslagen? En niet toevallig 'save as' gedaan?

Verwijderd

Zoek eens op je PC op de inhoud van bestanden. Typ je daar iets wat ook in je thesis voorkomt, en misschien/hopelijk kun je je thesis (als ander bestand dan wat je eventueel perongeluk zo hebt opgeslagen) terugvinden.

Verwijderd

Topicstarter
Fuzzillogic schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:21:
Je thesis in Wordpad schrijven? Met paint als image editor (en DUS geen vector graphics..) Is daar nog een specifieke reden voor?

Open die .RTF eens in een echte tekstverwerker zoals OOo Writer of Word. Maar heb je gisteren het document überhaupt opgeslagen? En niet toevallig 'save as' gedaan?
Ik gebruik het voor een gedeelte van mijn thesis omdat ik even onder windows moet werken. De bedoeling was om het daarna in te passen in het geheel en te converteren naar latex formaat.

In Word is de tekst ook niet zichtbaar (alleen het gedeelte van de dag daarvoor). En uiteraard heb ik het opgeslagen met 'save'.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Open het document eens in een plain text editor (like notepad) en kijk of er iets van je content zichtbaar is.

Wordpad werkt helaas niet met een backup portion (oftewel, als je wat delete blijft het altijd wel achter in het document), dus als je per ongeluk shift + page up + delete drukt, dan kan je in 1 keer (en soms zo snel dat je het niet eens merkt) een deel deleten uit je document zonder dat je het kan recoveren.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Met notepad helaas ook geen succes. Dezelfde tekst en op de plaats van de plaatjes staan nietszeggende letters en cijfers.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heb je die zoektip van Kevo al geprobeerd? Daar heb je de beste kans mee denk ik...

Vicariously I live while the whole world dies

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Niet toevallig dit bestand vanuit je mail geopend zonder eerst te saven? Zo ja, dan zou het nog in een temp dir kunnen staan...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt een bug in wordpad te zijn. Na wat googelen blijk ik niet de enige met dit probleem te zijn. Er zit dus niets anders op dan alles opnieuw te schrijven.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Linkjes? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, om het dan gelijk een bug te noemen... :) Lijkt meer een glitch in the Matrix als het zo weinig gebeurt ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1