Toon posts:

TFT of CRT????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat zouden jullie me aanraden....ik speel dus af en toe Halflife of Quake...maar ik interhenk veel...dus is een scherp beeld wel lekker als je veel moet lezen enzo.....
En nu heb ik wel zin in een Iiyama 15' TFT...die is wel een stuk duurder dan een CRT...maar ja..het oog wil ook wel wat :9

Van een tijdje terug weet ik nog wel dat TFT nog wat naijlde met games en films....
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is gesteld...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09
ik heb een compaq 15" lcd scherpje :)
niet het beste merk maarja (2e hands voor fl 900 - 3 maanden oud)
Maar ik denk dat de resolutie je grootste prob. is;
geen enkele 15" lcd haald meer dan 1024x768 dus.....
Hij is wel snel (geen tail)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09
ojaa, voor stukken text lezen vind ik het veel relaxter dan met een gewone monitor;
het leest veel rustiger.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu nl een iiyama 17' zo'n flat-ding...en ik draai dan meestal een res van 1024*768....dus die res ik nu ook weer niet zo'n prob...
Alleen ik weet niet of je zo'n TFT direct op m'n Geforce kan aansluiten???

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Ik heb zo'n Philips 105P. Zeer relaxed voor 'Office' werkzaamheden. Internet, Word, Excel. Allemaal super fijn. Veel fijner dan CRT.

Maar snelle spellen zoals Half Life en Quake 3 zijn niet echt ideaal.

Maar als je meer dan 75% van je tijd 'Office' dingen doet. Zou ik zeker een (2e hands) LCD kopen.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik heb een IIyama VMP 450 19" CRT, m'n pa heeft een IIyama TXA3813MT 15" TFT.

Omdat ik veel Counterstrike speel en zo'n TFT wel een goed maar toch niet ideaal beeld geeft in 3D (lijkt een *klein* een beetje vertraagd), heb ik dus een CRT. Maar anders had ik 100% ook zo'n TFT willen hebben. Echt ideaal...licht, goed contrast en het is véél relaxter.

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1